Į 15min kreipėsi skaitytojas Aleksandras, kurio šeima prieš trejus metus pirko didelį televizorių bei interneto ir televizijos paslaugas su priedėliu iš įmonės „Telia“.
Televizorius sugedo 2022 m. kovą, likus mėnesiui iki garantinio laikotarpio pabaigos. Gedimas nebuvo smulkus – televizorius visiškai neberodė vaizdo, veikė tik garsas, 15min pasakojo pašnekovas.
Paskambinus į „Telia“, buvo nurodyta kreiptis į jų partnerius, servisą „ServisaICT“.
Užsakius remontą televizoriui, po kurio laiko servisas savarankiškai užsakė kurjerius, kurie atvyko su savo transportavimo dėže ir televizorių išsivežė remontuoti.
Klientas buvo informuotas, jog televizoriui yra sugedusi matrica (televizoriaus ekranas), todėl jį reikia pakeisti nauju. Garantines sąlygas televizorius atitiko, tad šis remontas buvo nemokamas, įskaitant siuntimo išlaidas. Bet tuo istorija nesibaigė.