2023 05 24

Prieš pat garantijos pabaigą sugedusį televizorių remontavo metus, o dėl teisingos kompensacijos teko pakovoti

Televizorių garantiniam remontui dar 2022 m. kovą atidavusi šeima pateko į ilgą bei netradicinę istoriją – prietaiso nematė beveik metus, per tą laiką jis atiduotas utilizuoti, o ginčai su prietaiso pardavėju „Telia“ pasiekė Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT). Net ir po institucijos sprendimo kliento naudai bendrovė nurodymo nesilaikė. Vyras netgi gavo teisę bendrovę perduoti antstoliams, tačiau po kreipimosi į žiniasklaidą sprendimas galiausiai rastas.
„Telia“ ir „Philips“ logotipai
„Telia“ ir „Philips“ logotipai / 15min, 123rf.com nuotraukos

Į 15min kreipėsi skaitytojas Aleksandras, kurio šeima prieš trejus metus pirko didelį televizorių bei interneto ir televizijos paslaugas su priedėliu iš įmonės „Telia“.

Televizorius sugedo 2022 m. kovą, likus mėnesiui iki garantinio laikotarpio pabaigos. Gedimas nebuvo smulkus – televizorius visiškai neberodė vaizdo, veikė tik garsas, 15min pasakojo pašnekovas.

Paskambinus į „Telia“, buvo nurodyta kreiptis į jų partnerius, servisą „ServisaICT“.

Užsakius remontą televizoriui, po kurio laiko servisas savarankiškai užsakė kurjerius, kurie atvyko su savo transportavimo dėže ir televizorių išsivežė remontuoti.

Klientas buvo informuotas, jog televizoriui yra sugedusi matrica (televizoriaus ekranas), todėl jį reikia pakeisti nauju. Garantines sąlygas televizorius atitiko, tad šis remontas buvo nemokamas, įskaitant siuntimo išlaidas. Bet tuo istorija nesibaigė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais