Vietoje žinių – charizma?
„Daugelis dabar yra pervargę, demotyvuoti. Dabar yra deficitas motyvuotų, vidinę ugnį turinčių žmonių. Tokių įmonės labai nori.
Tai būna, kad darbdaviai apie kandidatą sako: vaibinam, jo energetika, vertybės mums tinka, o visko išmokysime“, – 15min teigė Julija Stankevičiūtė, personalo atrankomis užsiimančios įmonės „Atranka360“ karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė.
Anot jos, pastaruoju metu įmonės į darbo pozicijas ėmė ieškoti ne tik gerų specialistų, bet ir asmenybių. Norima kolektyve turėti charizmatišką, entuziastingą, motyvuotą žmogų, kuris galbūt ne viską mokės, bet turės noro dirbti, užkurs ir kitų darbuotojų dvasią.
Jis turi gerai įsilieti į komandą, kurti puikią atmosferą darbe ir motyvuoti kitus, kad dėl jo kolegos norėtų eiti į darbą ir dar labiau stengtis. Į patirtį tokiais atvejais numojama ranka. Žadama, kad asmuo bus visko išmokytas įsidarbinęs įmonėje.