08 24

Viskas keičiasi – nori ne išmanančio, o charizmatiško darbuotojo: paaiškino, kodėl

Įdarbindamos įmonės jau ieško ne tik gero specialisto, bet ir asmenybės. Ką tai reiškia? Nebeužtenka, kad žmogus gerai išmanytų savo sritį ir rodytų puikius rezultatus, reikia dar kai ko. Ko? Apie tai papasakojo personalo atrankų specialistai.
Darbo pokalbis
Darbo pokalbis / Shutterstock nuotr.

Vietoje žinių – charizma?

„Daugelis dabar yra pervargę, demotyvuoti. Dabar yra deficitas motyvuotų, vidinę ugnį turinčių žmonių. Tokių įmonės labai nori.

Tai būna, kad darbdaviai apie kandidatą sako: vaibinam, jo energetika, vertybės mums tinka, o visko išmokysime“, – 15min teigė Julija Stankevičiūtė, personalo atrankomis užsiimančios įmonės „Atranka360“ karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė.

Anot jos, pastaruoju metu įmonės į darbo pozicijas ėmė ieškoti ne tik gerų specialistų, bet ir asmenybių. Norima kolektyve turėti charizmatišką, entuziastingą, motyvuotą žmogų, kuris galbūt ne viską mokės, bet turės noro dirbti, užkurs ir kitų darbuotojų dvasią.

Jis turi gerai įsilieti į komandą, kurti puikią atmosferą darbe ir motyvuoti kitus, kad dėl jo kolegos norėtų eiti į darbą ir dar labiau stengtis. Į patirtį tokiais atvejais numojama ranka. Žadama, kad asmuo bus visko išmokytas įsidarbinęs įmonėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis