Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

VLRD prižiūrės „Orlen Lietuva“ vagonų parką

LTG grupės įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) pasirašė ilgalaikę vagonų remonto sutartį su „Orlen Lietuva“. Pagal ją, artimiausius ketverius metus Radviliškyje esančiame remonto depe bus remontuojama iki kelių šimtų vagonų-cisternų, kuriuos eksploatuoja Mažeikių rajone įsikūrusi naftos perdirbimo produktų gamykla, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Orlen Lietuva“
„Orlen Lietuva“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Abi bendrovės turi puikią bendradarbiavimo istoriją, tad džiaugiamės, jog mūsų pelnytas pasitikėjimas suteikė tvirtą pagrindą ilgalaikiam bendradarbiavimui. Esu tikras, jog sujungę šiuolaikinių technologijų suteikiamas galimybes ir mūsų patirtį šią užduotį atliksime itin kokybiškai“, – sako VLRD korporatyvinės veiklos departamento direktorius Donatas Malaškevičius.

Pasak departamento direktoriaus, ši žinia patvirtina, jog Radviliškyje įsikūręs bendrovės padalinys šiandien ir ateityje atliks svarbų vaidmenį siekiant strateginių įmonės tikslų, o šiame mieste dirbantys specialistai ir toliau turės puikią terpę pritaikyti savo žinias.

„Krovinių transportavimas geležinkeliu „Orlen Lietuva“ veikloje labai svarbus. Daugiau nei 90 proc. pagaminamų produktų mūsų klientus pasiekia būtent šiuo logistikos keliu. Todėl labai svarbu užtikrinti tiek infrastruktūros, tiek transporto, kuriuo gabenami kroviniai, saugumą ir patikimumą”, – teigia AB „Orlen Lietuva” generalinis direktorius Michal Rudnicki.

Vienintelė Baltijos šalyse Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamykla savo veiklą pradėjo prieš 40 metų. „Orlen Lietuva“ yra viena iš didžiausias pajamas gaunančių ir viena iš daugiausiai produkcijos eksportuojančių Lietuvos strateginių įmonių. Bendrovė valdo vienintelę naftos perdirbimo produktų gamyklą Baltijos šalyse, kuri užtikrina energetinį regiono saugumą, tiekdama naftos perdirbimo produktus į Lietuvą, Latviją, Estiją ir Lenkiją.

VLRD teikia kompleksines geležinkelio riedmenų, prekinių vagonų remonto ir modernizavimo paslaugas. Bendrovės pajamos pernai siekė 68,1 mln. eurų ir buvo 30,2 proc. didesnės nei 2019-aisiais.

Kaip buvo pranešta anksčiau, šiais metais ketinama šią bendrovę sujungti su krovinių vežimo bendrove „LTG Cargo“ taip suformuojant platų geležinkelio kompetencijų spektrą turinčią bendrovę.

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė LTG pernai, preliminariais duomenimis, gavo 468,8 mln. eurų pajamų – 7 proc. mažiau, nei 2019-aisiais, kai visos grupės bendrovės drauge uždirbo 505,5 mln. eurų pajamų. Bet grupės rezultatai buvo geresni, nei buvo planuojama prasidėjus pandemijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos