„Dar pirmąją dieną buvau supažindintas su vienu didžiausiu padavėjų rūpesčiu – alaus trūkumu. Cituoju ne vienos padavėjos žodžius: „Alaus neperpylinėk – jei bus trūkumas alaus, jei bus minusas, turėsim susimokėti iš savo kišenės.“ Todėl buvau mokytas alaus įpilti ne 0,5 l ar 0,3 l, o truputį mažiau ir ant taros viršaus gausiai užputoti putų. Taip pat turėjau, prieš pildamas alų, prieš tai į tarą įpilti gazuoto vandens – šitaip skiedžiamas alus, ant viršaus pripilama putų, kad klientas galvotų, jog alaus daug. Iš tikrųjų tuo metu pinigai iš jo yra tiesiog vagiami, nes susimokėti už pusę litro skiesto alaus reikia ne tiek ir mažai“, – pasakojo D.Paslauskas.
„Can Can“ picerijoje jis dirbo gegužės pradžioje. Po šešių dienų darbo ir pokalbio su picerijos vadove vaikinas nusprendė išeiti iš darbo. D.Paslauskas dėl picerijoje pastebėtų pažeidimų kreipėsi į VMVT specialistus. Jie, gavę skundą, atliko patikrinimą picerijoje.
VMVT komunikacijos skyrius 15min.lt pranešė, kad jokių stambių pažeidimų patikrinimo metu nenustatyta. Sostinės Gedimino pr. 37 įsikūrusi picerija specialistų buvo įvertinta penkiais puodeliais – aukščiausiu galimu įvertinimu.