Šiomis įžvalgomis įtakingiausia moterimi mados ir žiniasklaidos industrijoje tituluojama niujorkietė antradienį pasidalijo „Kanų liūtų“ reklamos ir kūrybiškumo festivalyje.
Ilgametė „Vogue“ redaktorė teigė, kad žema žiniasklaidos etika įsuka užburtą ratą, kuris neleidžia pritraukti nuolatinių skaitytojų.
„Nuvalkiota tiesa, kad žmonės internete labiau blaškosi. Žema etika įsuka užburtą ratą. Jei skiriame mažiau laiko ir energijos savo darbui, ar turėtume stebėtis, kad skaitytojai nėra įsitraukę?“ – kalbėjo A.Wintour.
Nuvalkiota tiesa, kad žmonės internete labiau blaškosi. Žema etika įsuka užburtą ratą. Jei skiriame mažiau laiko ir energijos savo darbui, ar turėtume stebėtis, kad skaitytojai nėra įsitraukę? – kalbėjo A.Wintour.
„Norėdamas suburti didelę auditoriją, turi nebijoti rizikuoti imtis didelių sudėtingų darbų. Tai svarbu“, – teigė ji.
Kaip pavyzdį A.Wintour pateikė žurnalo „The New Yorker“, kuris priklauso tam pačiam leidėjui kaip „Vogue“, ilgiau nei metus vykdytą žurnalistinį tyrimą apie scientologų bažnyčią. Šis publikacija tapo skaitomiausiu metų žurnalo straipsniu internete ir tapo pagrindu bestseleriui bei dokumentiniam filmui.
66 metų A.Wintour pabrėžė, kad žiniasklaidai būtų kvaila ignoruoti skaitmenizacijos padiktuotą greitį ir galimybes bendrauti su auditorija per naujas platformas, bet pridūrė, kad daugiausia laimi tie, kurie pasiūlo išskirtinumą.
„Išdrįskite būti kitokie. Gyvename amžiuje, kuris vertina autentiškumą“, – kreipdamasi į prestižinio festivalio auditoriją sakė A.Wintour, šiuo metu einanti meno direktorės pareigas „Vogue“ leidžiančioje žiniasklaidoje įmonėje „Conde Nast“.
Pasak jos, šiai grupei priklausančio technologų žurnalo „Wired“ patirtis atskleidė, kad spausdinti leidiniai gali sėkmingai pasinaudoti internetu, užuot bijoję prarasti skaitytojus – internete iš anksto paskelbus trumpesnes straipsnių versijas, spausdintas leidinys pelno gerokai didesnį skaitytojų susidomėjimą.
A.Wintour žurnalas „Forbes“ šiemet išrinko tarp 30 įtakingiausių pasaulio moterų.
Viduržemio jūros pakrantėje Pietų Prancūzijoje vykstantis tarptautinis reklamos festivalis „Kanų liūtai“ kasmet pritraukia daugiau kaip dešimt tūkstančių dalyvių. Jame dėl prestižinių apdovanojimų šiemet varžosi ir kelios dešimtys darbų iš Lietuvos.