15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Vokiečių investuotojai už 1,35 mlrd. JAV dolerių perka spurgų tinklą „Krispy Kreme“

Vokietijos investicijų grupė „JAB Holding“, valdanti nemažai Europos ir Šiaurės Amerikos kavos ir kavinių prekių ženklų, perka JAV spurgų tinklą „Krispy Kreme“. Grupės JAV padalinys „JAB Beech“ už „Krispy Kreme Doughnuts“, kurios akcijomis šiuo metu prekiaujama Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE), sumokės 1,35 mlrd. JAV dolerių.
Spurgų tinklas „Krispy Kreme“
Spurgų tinklas „Krispy Kreme“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Įgyvendinus sandorį, prieš beveik 80 metų įkurtas spurgų ir kavos tinklas, 26 pasaulio šalyse valdantis daugiau kaip 1,1 tūkst. parduotuvių, papildys JAB portfelį, kuriame jau yra tokie JAV prekių ženklai kaip „Caribou Coffee“ ir „Peet's“, taip pat tarptautiniai prekių ženklai, įskaitant „Kuerig“, „Green Mountain“, „Jacob Douwe Egberts“, „Timothy's“, „Espresso House“ ir „Tassimo“.

Pagal susitarimą su „Krispy Kreme“ valdyba, JAB sumokės po 21 JAV dolerį už akciją grynaisiais, t. y. 25 proc. daugiau, palyginti su įmonės akcijų kursu penktadienio prekybos sesijos pabaigoje.

„Krispy Kreme“ ir jos tiesioginė konkurentė „Dunkin' Donuts“ turimas dalis rytinės kavos rinkoje, kurioje joms tenka konkuruoti su tokiais tinklais kaip „Starbucks“ ir „McDonald‘s“, siekia apginti gerindamos savo kavos kokybę.

JAB investuoja į garsius vartojimo ir prabangos prekių ženklus. Grupė, pavyzdžiui, yra investavusi į tokius ženklus kaip „Jimmy Choo“, „Marc Jacobs“ ir „Davidoff“.

Pernai grupė taip pat įsigijo grožio prekių ženklų portfelį iš „Procter & Gamble“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų