Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokietija pradėjo tyrimą dėl „Amazon“ remdamasi naujais, griežtesniais įstatymais

Vokietijos konkurencijos priežiūros tarnyba antradienį pranešė pradėjusi tyrimą internetinės mažmeninės prekybos milžinės „Amazon“ atžvilgiu dėl galimos „antikonkurencinės praktikos“, remdamasi nauju įstatymu, suteikiančiu reguliavimo institucijoms daugiau galių tramdyti didžiąsias technologijų įmones.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Vokietija Amazon

Vokietijos federalinės konkurencijos tarnybos (vok. Bundeskartellamt) vadovas Andreasas Mundtas teigė, kad jo biuras tiria, ar „Amazon“ yra užėmusi „beveik nenuginčijamą ekonominės galiūnės padėtį“ ir ar ji „veikia įvairiose rinkose“.

Jei tokia išvada būtų padaryta, tai turėtų „itin didelę reikšmę“, teigė A.Mundtas, pridūręs, kad reguliavimo institucija galėtų „iš anksto imtis veiksmų ir užkirsti kelią galimai „Amazon“ antikonkurencinei praktikai“.

„Sprendimas galėtų būti taikomas „Amazon“ internetinėmis prekyvietėmis ir daugeliu kitų, visų pirma, skaitmeninių pasiūlymų“, – pridūrė jis.

Remdamasi sausio mėnesį priimta Vokietijos konkurencijos įstatymo pataisą, priežiūros tarnyba teigė dabar turinti daugiau galių „anksčiau ir efektyviau įsikišti“ į didelių technologijų įmonių veiklą, o ne paprasčiausiai jas bausti už piktnaudžiavimą dominuojančia rinkos padėtimi.

Vokietijoje įgyvendinta reforma sutapo su naujais gruodžio mėnesį pristatytais ES teisės aktų projektais, kuriais siekiama pažaboti interneto milžinių galią.

Siekis griežtinti teisės aktus kyla, nes didžiosios technologijų įmonės susiduria su vis atidesne priežiūra visame pasaulyje, įskaitant JAV, kur „Google“ ir „Facebook“ sulaukė kelių antimonopolinių ieškinių.

„Amazon“ atžvilgiu pradėtas tyrimas yra tik antras kartas, kai Vokietijos federalinė konkurencijos tarnyba pasinaudojo savo naujosiomis galiomis.

Tarnyba taip pat yra pradėjusi du įprastus procesus dėl piktnaudžiavimo rinkos padėtimi prieš „Amazon“.

Vienas iš jų apima įmonės algoritmų naudojimą siekiant paveikti trečiųjų šalių pardavėjų kainas „Amazon Marketplace“, o kitas tiria, ar „Amazon“ ir didžiosios gamintojos, tokios kaip „Apple“, mėgino pašalinti trečiąsias šalis iš prekinių ženklų produktų pardavimų rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai