Vokietija skyrė 35 mln. eurų baudą H&M už neteisėtą darbuotojų informacijos rinkimą

Vokietijos duomenų apsaugos institucijos šią savaitę pranešė skyrusios Švedijos drabužių milžinei „Hennes ir Mauritz“ (H&M) daugiau nei 35 mln. eurų baudą už neteisėtą darbuotojų „stebėjimą“.
H&M
H&M / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Ši suma yra didžiausia kada nors Vokietijoje už tokius pažeidimus bauda nuo tada, kai prieš dvejus metus įsigaliojo naujas duomenų apsaugos įstatymas, naujienų agentūrai AFP teigė Vokietijos reguliuotojos atstovas spaudai.

Vokietija garsėja griežtais privatumo apsaugos įstatymais.

Nustatyta, kad bendrovės vadovai grupės paslaugų centre Niurnberge per daug kišosi į savo darbuotojų privatų gyvenimą, rinkdami įvairią informaciją, „pradedant gana nekenksmingomis detalėmis, ir baigiant informacija apie šeimos problemas ar religinius įsitikinimus“.

Be to, skaitmeniniu būdu fiksuojama ir saugoma išsami informacija apie „ligos simptomus ir diagnozes“, sakoma institucijų pranešime.

„Šioje byloje užfiksuotas rimtas darbuotojų duomenų apsaugos nepaisymas H&M bendrovėje Niurnberge“, – pareiškė duomenų apsaugos Hamburge pareigūnas Johannesas Casparas.

„Todėl paskirtos baudos dydis yra deramas ir tinkamas atgrasyti įmones nuo darbuotojų privatumo pažeidimo“, – pridūrė jis.

Pasak reguliavimo tarnybos, bendrovės aptarnavimo centre po ligos ar atostogų grįžę darbuotojai būdavo kviečiami „pokalbiams grįžimo proga“.

Po tokių pokalbių būdavo užfiksuojami ligų kuriomis sirgo darbuotojai, simptomai ar informacija apie atostogas, o duomenys buvo prieinami beveik 50 vadovų grupei.

Informacija buvo renkama bent nuo 2014 metų, o apie tai sužinota tik 2019 metų spalį, kai dėl kompiuterinių sistemų gedimo informacija kelioms valandoms tapo prieinama visiems darbuotojams.

H&M pareiškė ketinanti „kruopščiai pasvarstyti sprendimą“, pridurdama, kad Niurnberge taikytos „praktikos ir darbuotojų duomenų apdorojimas yra nesuderinami su H&M politikomis ir instrukcijomis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis