Įmonė teigia, kad 72 „ateities restoranai“, kuriuose bus siūlomi pagal klientų pageidavimus gaminami mėsainiai, įrengtos vaikams skirtos žaidimų erdvės, o lankytojus prie stalo aptarnaus padavėjai, pradės veikti pirmadienį.
Kai kurios iš naujovių, kaip antai galimybė pasigaminti savo mėsainį, kai pirkėjai patys pasirenka norimus ingredientus, jau yra siūlomos Azijoje ir kai kuriuose Šiaurės Amerikos miestuose.
„McDonald's“ teigia, kad iki 2019 metų pabaigos pertvarkys didžiąją dalį savo restoranų Vokietijoje, kurių yra 1,472 tūkstančio.
2015 metais įmonės įplaukos Vokietijoje sudarė 3,08 mlrd. eurų.
Daugelyje Vokietijos miestų „McDonald's“ tenka atlaikyti vis didėjančią konkurenciją su gurmaniškų mėsainių restoranais.