Vokietijos institucijos kloja kelią griežtesnei „Google“ verslo praktikos kontrolei

Vokietijos antimonopolinė reguliuotoja trečiadienį priskyrė „Google“ „ypač didelė reikšmę rinkose turinčių“ bendrovių kategorijai, o tai leis kontrolės institucijoms imtis priemonių apriboti bet kokią galimai antikonkurencinę amerikiečių įmonės veiklą.
„Google“ logotipas
„Google“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sprendimas yra pirmasis toks nuo tada, kai 2021 metų sausio mėnesį įsigaliojo Vokietijos konkurencijos įstatymo pakeitimas, leidžiantis institucijoms įsikišti anksčiau, ypač didžiųjų technologijų įmonių atžvilgiu.

„Tai labai svarbus žingsnis, nes, remdamasi šiuo sprendimu, Vokietijos kartelių tarnyba (vok. Bundeskartellamt) dabar galės imtis veiksmų prieš konkrečią antikonkurencinę „Google“ veiklą“, – pranešime teigė tarnybos vadovas Andreasas Mundtas.

Priėmus naujuosius teisės aktus, institucija praėjusiais metais pradėjo tyrimus dėl JAV technologijų milžinų, tokių kaip „Amazon“ ir „Facebook“.

Bylose, susijusiose su „Google“, pasak A.Mundto, jo institucija siekia įvertinti, kaip įmonė apdoroja asmens duomenis.

Ji taip pat tiria JAV grupės funkciją „Google News Showcase“, kuri Vokietijoje buvo paleista 2020-aisiais ir leidžia leidėjams efektyviau išplatinti žurnalistų parengtą turinį internete.

Didelės technologijų įmonės visame pasaulyje vis dažniau sulaukia patikrų dėl savo dominuojančios padėties ir mokesčių rinkimo bei mokėjimo praktikos.

Lapkričio mėnesį „Google“ pralaimėjo apeliaciją Europos Sąjungos Bendrajame Teisme dėl 2,4 mlrd. eurų baudos, kurią Briuselis skyrė už piktnaudžiavimą dominuojančia „Google“ paieškos sistemos padėtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis