Vokietijos „Karcher“ pareikalavo prancūzų politikų nevartoti bendrovės pavadinimo

Vokietijos slėginės ir kitos valymo įrangos gamintoja „Karcher“ antradienį paragino Prancūzijos politikus liautis vartoti bendrovės pavadinimą įnirtingoje kovoje dėl prezidento posto, pareikšdama, kad tokie minėjimai kenkia grupės reputacijai.
Iš kairės: Vaidotas Žala ir Aidas Bubinas
Iš kairės: Vaidotas Žala ir Aidas Bubinas / Komandos nuotr.
Temos: 2 Prancūzija Verslas

Šeimos valdoma įmonė „Karcher“, kurios išskirtiniai geltonos ir juodos spalvos gaminiai Prancūzijoje laikomi aukšto slėgio plovimo mašinų sinonimu, paskelbtame pareiškime pareikalavo „nedelsiant nutraukti bet kokį bendrovės prekių ženklo minėjimą“.

Pranešimas paskelbtas, kai dešiniojo sparno kandidatė į prezidentus Valerie Pecresse pažadėjo sutvarkyti nuo didelio nusikalstamumo kenčiančius priemiesčius ir kitas miesto zonas, pareikšdama: „Turime vėl pasitelkti „Karcher“.

Vokietijos įmonė pasmerkė „netinkamą“ jos prekių ženklo minėjimą „smurto ir nesaugumo kontekste, nors <... > mes tvirtai giname pilietines vertybes“.

Tai ne pirmas kartas, kai „Karcher“ vardas įtraukiamas į Prancūzijos politinį ringą.

2005 metais Nicolas Sarkozy, tuo metu ėjęs vidaus reikalų ministro pareigas, tačiau jau planavęs pretenduoti į prezidento postą, pažadėjo „išvalyti“ niūrius Prancūzijos kvartalus „Karcher“.

Po dvejų metų kraštutinių dešiniųjų veteranas Jeanas-Marie Le Penas priekaištavo N.Sarkozy už norą „karcherizuoti“ projektus, sukeldamas panašų bendrovės protestą.

„Karcher“ prekės ženklas nėra jokios politinės partijos „plakatas“, – sakoma bendrovės pranešime.

Balandį turėtų įvykti du Prancūzijos prezidento rinkimų turai, o Emmanuelis Macronas planuoja siekti perrinkimo, nors dar oficialiai nepatvirtino savo kampanijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis