Vokietijos pramonės milžinė „Thyssenkrupp“ pranešė apie praėjusį ketvirtį sumažėjusius nuostolius

Vokietijos pramonės milžinė „Thyssenkrupp“ trečiadienį pranešė sumažinusi nuostolius per pirmąjį finansinių metų ketvirtį dėl ūgtelėjusios plieno ir automobilių dalių paklausos po pirminio pandemijos smūgio. Esene įsikūrusi grupė, įgyvendinanti skausmingą restruktūrizaciją, spalio–gruodžio mėnesiais patyrė 141 mln. eurų grynųjų nuostolių, palyginti su 449 mln. eurų nuostoliais, užfiksuotais tą patį laikotarpį metais anksčiau.
Naktiniame šaltyje paskendę Vilniaus kaminai
Pramonė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Grupė uždirbo 78 mln. eurų veiklos pelną, palyginti su 185 mln. eurų nuostoliais metais anksčiau.

„Pastebime ekonomikos atsigavimo ženklų, o mūsų įgyvendinamos priemonės pradeda duoti vaisių. Tačiau mes dar neišėjome iš girios“, – sakoma generalinės direktorės Martinos Merz pranešime.

Jau kelerius metu su sunkumais susiduriantis konglomeratas, turintis apie 100 000 darbuotojų, pernai pardavė pelningą liftų verslą, kad finansuotų restruktūrizavimo planą, numatantį ir 11 000 darbo vietų atsisakymą.

Koronaviruso pandemija dar labiau apsunkino „Thyssenkrupp“ bėdas ir įstūmė į „raudonąją“ zoną 2019–2020 finansiniais metais, kai dėl ribojamųjų priemonių buvo uždarytos prekybos atstovybės ir sutrikdyta gamyba visame pasaulyje.

Visgi grupė teigė, kad ekonominė veikla pajudėjo 2020 metų pabaigoje, o ypač išaugo automobilių bei pramoninės įrangos dalių, naudojamų vėjo energijai gauti, paklausa, ypač Kinijoje ir Vokietijoje.

Paklausos padidėjimas automobilių ir statybų sektoriuje pagerino ir „Thyssenkrupp“ padalinio „Steel Europe“, susiduriančio su aktyvia konkurencija iš Kinijos, rezultatus.

„Thyssenkrupp“ ne kartą nurodė, kad ieško partnerio veiklai plieno gamybos sektoriuje paremti, tačiau dar nepateikė oficialaus atsakymo į praėjusių metų spalio mėnesį pateiktą Didžiosios Britanijos plieno gamintojos „Liberty Steel“ pasiūlymą.

Kalbėdama apie ateitį, „Thyssenkrupp“ teigė besitikinti „reikšmingo pagerėjimo“ ir galbūt net išvengti nuostolių, nors prieš tai prognozavo kelis šimtus milijonų eurų siekiančius nuostolius iki mokesčių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis