Vokietijos vartotojų grupė pateikė ieškinį prieš „Daimler“ „dyzelgeito“ skandale

Vokietijos vartotojų grupės atstovai trečiadienį pranešė pateikę ieškinį automobilių milžinei „Daimler“ dėl pastarosios vaidmens „dyzelgeito“ skandale.
„Daimler AG“
„Daimler AG“ / benzinsider.com nuotr.
Temos: 2 Vokietija Dyzelinas

Panašus ieškinys jau buvo pateiktas ir prieš „Volkswagen“.

Vokietijos vartotojų asociacijų federacija VZBV teigė, kad ieškinys aukštesniam Štutgarto apygardos teismui yra skirtas pareikalauti žalos atlyginimo „Mercedes“ transporto priemonių savininkams.

„Nepaisant oficialių atšaukimų, „Daimler“ vis dar neigia, kad sąmoningai manipuliavo savo transporto priemonių išmetamų teršalų duomenimis“, – sakoma VZBV vadovo Klauso Muellerio pranešime.

„Aukštesnysis regioninis teismas dabar turėtų priimti sprendimą, tada daugelis vartotojų pagaliau turės teisinį tikrumą“, – pridūrė jis.

Vairuotojai 2018 metais pateikė ieškinį „Volkswagen“, kaltindami 12 prekių ženklų valdančią grupę sąmoningai pakenkus klientams, kai įdiegė programinę įrangą, leidžiančią rodyti mažesnius taršos rodmenis bandymų metu nei faktinė tarša buvo keliuose.

Vokietijoje nenumatyta galimybė asmenims susivienyti pateikiant grupinį ieškinį, tačiau VZBV pateikė kolektyvinį ieškinį automobilių savininkų vardu.

Šis žingsnis tapo įmanomas dėl 2018 metais priimtų teisės aktų, suskubtų patvirtinti, kol skandale nesuėjo senaties terminas.

„Volkswagen“ galiausiai sutiko sumokėti 750 mln. eurų bendrą kompensaciją daugiau nei 235 tūkst. automobilių savininkams. VZBV šį susitarimą pavadino „didžiausiu taikos susitarimu Vokietijos istorijoje“.

Nauja byla Vokietijoje prieš „Daimler“ apima „Mercedes“ modelius GLC ir GLK su OM 651 varikliu.

VZBV skaičiavimais, byla gali apimti iki 50 tūkst. transporto priemonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų