12:13

„Volkswagen“ pardavimus pernai apkarpė problemos Kinijoje

Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ pranešė, jog jos pardavimai praėjusiais metais sumenko 1,4 proc. pirmiausia dėl aršios konkurencijos Kinijoje.
RONNY HARTMANN / AFP
RONNY HARTMANN / AFP

10 automobilių prekės ženklų, įskaitant „Volkswagen“, „Seat“, „Škoda“, „Audi“, „Lamborghini“, „Bentley“ ir „Porsche“, valdanti grupė 2024-aisiais pasaulyje pardavė apytikriai 4,8 mln. automobilių.

Jų paklausa Šiaurės ir Pietų Amerikoje augo maždaug penktadaliu, tačiau Europoje, antroje pagal dydį grupės rinkoje, sumažėjo 1,7 proc., o Kinijoje, svarbiausioje rinkoje – sunyko 8,3 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai