„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volvo Cars“ savo darbuotojams suteiks šešių mėnesių mokamas vaiko priežiūros atostogas

Švedijos automobilių gamintoja „Volvo Cars“ antradienį pranešė, kad 40 tūkst. savo darbuotojų visame pasaulyje suteiks teisę į šešių mėnesių mokamas vaiko priežiūros atostogas, siekdama padidinti lyčių lygybę ir pritraukti talentus.
Tėtis su vaiku
Tėtis su vaiku / 123RF.com nuotr.

Nuo balandžio 1 dienos darbuotojai, kurie bendrovėje dirbo bent vienerius metus, turės teisę gauti 80 proc. atlyginimo siekiančią išmoką.

Darbuotojai galės pasiimti mokamas vaiko priežiūros atostogas kuomet pageidaus, per pirmuosius trejus metus po vaiko gimimo.

Ši bendrovės politika grindžiama Švedijos nacionaline vaiko priežiūros atostogų politika, kuri yra viena dosniausių pasaulyje ir numato, kad abu tėvai gali pasidalinti 480 dienų trunkančiomis vaiko priežiūros atostogomis, kurių metu jiems mokama 80 proc. atlyginimo siekianti išmoka – iki maždaug 3,8 tūkst. eurų per mėnesį.

„Svarbiausia tai, kad tą patį siūlome abiem tėvams, ir norime paskatinti daugiau vyrų pasinaudoti proga išeiti vaiko priežiūros atostogų“, – naujienų agentūrai AFP teigė „Volvo Cars“ žmogiškųjų išteklių vadovė Hanna Fager.

Kai kurios kitos Švedijos įmonės irgi siūlo mokamas vaiko priežiūros atostogas savo darbuotojams visame pasaulyje, įskaitant muzikos įrašų transliavimo bendrovę „Spotify“, kuri 2015 metais pasiūlė savo darbuotojams šešių mėnesių trukmės vaiko priežiūros atostogas, mokant visą atlyginimą.

„Ikea“ taip pat paskelbė panašias programas 2017 metais Indijoje ir JAV.

„Volvo Cars“, teigianti, kad maždaug 75 proc. jos darbuotojų yra vyrai, nuo 2019 metais šią politiką išbandė su pardavimų personalu Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje, kur 46 proc. besikreipusiųjų dėl šių atostogų buvo tėvai, o ne motinos.

„Žinoma, tai kainuos daug lėšų, tačiau <...> mes tai vertiname kaip ilgalaikę investiciją“, – pažymėjo H.Fager ir pridūrė, kad bendrovė tikisi „teigiamų rezultatų pritraukdama įvairesnių talentų ir tapdama patrauklesne įmone.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų