Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo“ planuose – tik elektromobilių gamyba ir prekyba internetu jau nuo 2030 metų

Kinijos valdoma švedų automobilių gamintoja „Volvo“ antradienį pranešė planuojanti iki 2030 metų perorientuoti gamybą į tik elektrinių transporto priemonių gamybą, o visi pardavimai vysk internetu.
„Volvo“ ir įkrovimo kabelis
„Volvo“ ir įkrovimo kabelis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Volvo“ yra viena iš besiplečiančių bendrovių, planuojančių per ateinančius kelerius metus nutraukti transporto priemonių, naudojančių iškastinį kurą, gamybą, kadangi rinkoje auga teršalų neišmetančių automobilių paklausa, o įvairių šalių vyriausybės daro spaudimą įmonėms mažinti taršą.

Indijos valdoma „Jaguar“ praėjusį mėnesį pranešė, kad nuo 2025 metų gamins tik elektrines transporto priemones, tuo tarpu JAV automobilių milžinė „Ford“ teigė, kad iki 2030 metų jos parkas Europoje taps visiškai elektriniu.

„Volvo“ pranešime pažymima: „Bendrovė ketina pardavinėti tik elektromobilius ir palaipsniui atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais, įskaitant hibridus, savo pasauliniame portfelyje“.

Bendrovė teigia, kad pusė jos siūlomų automobilių 2025 metais bus elektriniai, o pardavimas internetu sudarys pusę pardavimų apimties.

Kinijos „Geely Holding“ 2010 metais įsigijo „Volvo“ iš „Ford“ ir nuo to laiko bendrovės transporto priemonės vėl ėmė populiarėti kaip aukštos kokybės transporto priemonės.

Visgi praėjusį mėnesį „Geely Auto“ pranešė, kad planuotas susijungimas su „Volvo“ neįvyks, tačiau abi bendrovės sustiprins bendradarbiavimą elektromobilių gamybos srityje.

Antradienį, „Volvo“ planuoja pristatyti savo antrąjį visiškai elektrinį automobilį, visureigį C40, o šiuo metu rengiamas mažesnis modelis, ypač tinkamas Europos kelių sąlygomis.

Bendrovė teigia, kad perėjimas prie pardavimų internetu suteiks daugiau skaidrumo gaminių kainoms ir pasirinkimo galimybių klientams.

Praėjusiais metais, per koronaviruso sukeltą krizę „Volvo“ pademonstravo atsparumą, o bendrovės pardavimai sumenko vos 6 proc. visame pasaulyje. Šį rezultatą padėjo pasiekti stiprios Kinijos ir Šiaurės Amerikos rinkos, kurios kompensavo staigų pardavimų Europoje sumažėjimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos