„VRS WPI Vilnius“ įkūrė prekių ženklų identiteto agentūrą „Brandity“

„VRS WPI Vilnius“, vienijanti verslo identiteto ir vertės kūrimo strategijos, kūrybos ir komunikacijos agentūras, įsteigė prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūrą „Brandity“. Naujoji agentūra įkurta reaguojant į pokyčius rinkoje ir orientuosis į visą prekių ženklo kūrimo ciklą — nuo strategijos iki prekės ar paslaugos pakuotės vizualinio identiteto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Brandity“ vadovas Marius Zaveckas
„Brandity“ vadovas Marius Zaveckas / Asmeninio archyvo nuotr.

Karolis Bauba, „VRS WPI Vilnius“ vykdantysis direktorius, nurodo, kad pandeminiu laikotarpiu verslai neišvengė pokyčių pardavimų komunikacijoje. Buvo ribojami nuolaidų skelbimai, daugiau dėmesio skirta komunikacijai prekybos vietose, išsiplėtė internetinė prekyba. Visą tai lėmė išaugusį poreikį ieškoti išskirtinumo prekėms ir paslaugoms.

„Grupės lygmeniu prekės ženklo kūrimo ir strategijos paslaugos buvo teikiamos ir anksčiau. Čia turime ne vieną sėkmės istoriją. Pandemijos laikotarpiu, kai verslai dėl vienokių ar kitokių priežasčių mažiau viešai komunikavo, buvo atsigręžta į vieną iš pamatinių sričių – komunikaciją per prekės ženklus ir pakuotes. Matome itin išaugusį poreikį išgryninti paslaugos ar produkto vertę, sprendžiamas vartotojų problemas ir teikiamas jiems naudas. „Brandity“ sutelkėme kompetencijas, reikalingas visam prekės ženklo kūrimo ciklui, ir taip sustiprinome visos „VRS WPI Vilnius“ teikiamų paslaugų spektrą“, — teigia K.Bauba.

„Brandity“ iš vienų rankų siūlys visą prekių ženklo kūrimo ciklą: prekių ženklo identiteto ir vertės kūrimo strategiją, vizualinį ir verbalinį identitetus. Taip pat rūpinsis prekių ženklo registracijos procesų organizavimu, teiks logotipo, firminio stiliaus bei pakuotės ir etiketės kūrimo paslaugas.

Naujosios agentūros kūrybos vadovas Marius Zaveckas, sukaupęs ilgametę prekių ženklų kūrimo patirtį, nurodo, kad paslaugų poreikį augina ir vis didesnis prekių ženklo kaip konkurencingumo rinkoje didinimo įrankio suvokimas.

„Už nuosekliai paruoštos prekių ženklo strategijos ir jos išpildymo stovi konkurencinis pranašumas. Šis suvokimas, anksčiau paplitęs tik tarp didžiųjų įmonių, dabar vis labiau vertinamas ir tarp vidutinių rinkos žaidėjų, ir tarp pirmus žingsnius bandančių žengti verslų, ir tarp rinkos senbuvių, kurie nori atnaujinti savo produktus ir paslaugas. Todėl į prekės ženklą vis dažniau žiūrima holistiškai. Ieškoma individualizuotų sprendimų, kurie padėtų išsiskirti, nes prekių ir paslaugų konkurencija milžiniška“, – teigia M.Zaveckas.

Tarp „Brandity“ strategų ir kūrybos specialistų darbų — pieno produktų gamintoja „VILVI Group”, popieriaus gaminių įmonės „NB Eco“ identitetas, skirtingas medicinos klinikas vienijantis „Lifest“ prekės ženklas, tarptautinis trąšų prekės ženklas „Terramile” ir kiti.

„VRS WPI Vilnius“ sudaro verslo identiteto ir vertės kūrimo strategijų ir konsultacijų įmonė „Impact Advisory“, kūrybinių paslaugų agentūra „VRS Agency“, ryšių su visuomene agentūra „Flow“ ir internetinių sprendimų kūrimo įmonė INATO. Grupėje dirba kelios dešimtys specialistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis