Vyno vartojimas Japonijoje gerina rekordus, ir dėl to kaltos moterys

Vyno vartojimo apimtis Japonijoje gerina rekordus nuo pat 2012 metų, ir didžiausią naudą iš to gauna Čilės vyndariai, sugebėję užkariauti 40–60 metų amžiaus japonių širdis.
Japonė
Japonė / 123rf.com nuotr.

Čilietiški vynai Japonijoje taip išpopuliarėjo, kad tradiciniam japoniškas gėrimui – sakei – tenka trauktis iš kelio.

Nuo 2015 metais Čilė yra pagrindinė vyno tiekėja Japonijoje ir pagal pardavimų apimtis ir aplenkė Prancūziją. 2016 metų sausio–lapkričio mėnesiais į Japoniją buvo atvežta 74,5 mln. litrų čilietiško vyno, tuo tarpu prancūziško vyno – 57,7 mln. litrų, rodo Japonijos žemės ūkio ministerijos duomenys.

„Wine Intelligence“ duomenimis, Japonija yra patraukliausia rinka vyno gamintojams. Kalbėdami apie tendencijas Azijoje, analitikai dažniau mini Kiniją, tačiau Japonijoje tiek pajamos, tiek ir vyno suvartojimo apimtys vienam gyventojui yra didesnės.

Kaip skelbia „Bloomberg“, vyno vartojimo augimas Japonijoje siejamas su augančiu dirbančių moterų skaičiumi.

„Moterys geria daugiau, nes jų daugėja darbo rinkoje, auga jų pajamos. Ir ši tendencija yra naudinga vyno rinkai“, – sakė „NLI Research Institute“ analitikė Naoko Kuga.

„Euromonitor International“ duomenys rodo, kad sakė išlieka pagrindiniu gėrimu Japonijoje pagal vartojimo apimtis (60,6 proc.) Tačiau šio gėrimo pardavimai neauga nuo 2011 metų, o vyno pardavimai auga po 4,5 proc. kasmet.

O pagal vyno suvartojimą vienam žmogui tenkanti dalis nuo 2006 metų šoktelėjo 50 proc., arba iki 2,4 litro per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis