Vyriausybinė komisija: „Bitė“ gali įsigyti „Mezon“

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ atitinka nacionalinio saugumo kriterijus ir gali iš valstybės valdomo Lietuvos radijo ir televizijos centro (Telecentro) įsigyti interneto, duomenų perdavimo ir IPTV verslą „Mezon“. Vyriausybinė komisija „Bitei“ palankią išvadą priėmė praėjusį mėnesį.
„Mezon“
„Mezon“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tai BNS patvirtino vyriausybinės strateginius sandorius tikrinančios komisijos pirmininkas, Vyriausybės vicekancleris Alminas Mačiulis.

„Išvada yra teigiama, kad investuotojas („Bitė Lietuva“ – BNS) atitinka nacionalinio saugumo interesus“, – BNS sakė A.Mačiulis.

Prieš užbaigdama maždaug 20 mln. eurų vertės „Mezon“ įsigijimo sandorį, „Bitė“ dar turi gauti Konkurencijos tarybos ir Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) leidimus.

Užbaigus sandorį, į „Bitės“ rankas pereis „Mezon“ prekės ženklas, apie 100 tūkst. šią paslaugą naudojančių klientų ir „Mezon“ naudojami dažniai.

Telecentro valdybos pirmininkas Vidas Danielius gegužę sakė, kad įmonė parduoda „Mezon“ verslą, nes savo ateitį sieja su televizijos ir radijo programų siuntimu.

Asociacija „Infobalt“ ir kai kurie ekspertai gegužę teigė, kad „Mezon“ pardavimas buvo ilgai lauktas žingsnis, o valstybė neturėtų užsiimti veikla, kuri labiau tinka komercinėms bendrovėms.

Tačiau valstybės valdomo Telecentro sprendimas parduoti „Mezon“ gegužės pabaigoje susilaukė parlamentarų dėmesio – Seimo biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Valius Ąžuolas sakė, kad jam dėl pardavimo kyla įtarimų, nes „Mezon“ dirba pelningai ir turi daug klientų.

Telecentras pernai gavo 20,7 mln. eurų pajamų, daugiau nei pusę (11,3 mln. eurų) šių pajamų generavo „Mezon“ prekės ženklu vystomos paslaugos. „Mezon“ naudotojų skaičius pernai metų pabaigoje siekė 96,8 tūkst. ir per metus padidėjo 2 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų