Vos 52 sekundžių trukmės šypseną keliančią reklamą, kurioje „Vytauto“ mineralinis vanduo prikelia leisgyvį vyruką iš komos, o vėliau – ir vėl netiesiogiai nužudo, per porą savaičių peržiūrėjo virš 440 tūkst. žmonių. Ir, nors kai kurie iš žiūrovų pastarąją linkę vertinti kaip lėkštoką, panašu, kad „Vytauto“ reklamos kūrėjas Tadas Vidmantas žino, ką daro – provokacijai abejingų tiesiog nelieka.
Šį teiginį įrodo ir prieš porą metų internete nuvilnijęs angliškas „Vytauto“ mineralinio vandens klipo variantas, pavadinimu „It's Earth's Juice“ („Tai – Žemės sultys“), kuris svetainėje „YouTube“ nūdien yra surinkęs kone 3,3 mln. peržiūrų. Tinklalapyje Adweek.com rašoma, jog pastaroji pelnė įvertinimą kaip beprotiškiausia 2012 m. reklama. Ir ne be reikalo – reklamoje aiškinamas tikras ir įsivaizduojamas „Vytauto“ poveikis, rėksmingu balsu vardijant protu sunkiai suvokiamus „faktus“.
Tuo tarpu naujoji reklama – tai netikėtai ištikusi, kruvinai (bet ne liūdnai) pasibaigusi „Vytautui“ neabejingų vartotojų sandūra. „Vytautas Mineral Water: Bounce Back!“ – Helovyno šventės įkvėptas vaizdo įrašas „AdForum“ tinklalapyje ir „YouTube“.