Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Vytauto“ reklamai – tarptautinis įvertinimas

Didžiausias pasaulyje internetinis reklamos agentūrų katalogas „AdForum“ Helovyno proga nufilmuotą „Vytauto“ mineralinio vandens reklamą išrinko geriausia savaitės reklama. Tokiu būdu per 90 tūkst. skirtingų reklamų sukaupęs tinklalapis pasauliui darkart priminė lietuviško produkto, pasižyminčio visomis prasmėmis ypatinga mineralų gausa, vardą.
Vytauto reklama
Vytauto reklama

Vos 52 sekundžių trukmės šypseną keliančią reklamą, kurioje „Vytauto“ mineralinis vanduo prikelia leisgyvį vyruką iš komos, o vėliau – ir vėl netiesiogiai nužudo, per porą savaičių peržiūrėjo virš 440 tūkst. žmonių. Ir, nors kai kurie iš žiūrovų pastarąją linkę vertinti kaip lėkštoką, panašu, kad „Vytauto“ reklamos kūrėjas Tadas Vidmantas žino, ką daro – provokacijai abejingų tiesiog nelieka.

Šį teiginį įrodo ir prieš porą metų internete nuvilnijęs angliškas „Vytauto“ mineralinio vandens klipo variantas, pavadinimu „It's Earth's Juice“ („Tai – Žemės sultys“), kuris svetainėje „YouTube“ nūdien yra surinkęs kone 3,3 mln. peržiūrų. Tinklalapyje Adweek.com rašoma, jog pastaroji pelnė įvertinimą kaip beprotiškiausia 2012 m. reklama. Ir ne be reikalo – reklamoje aiškinamas tikras ir įsivaizduojamas „Vytauto“ poveikis, rėksmingu balsu vardijant protu sunkiai suvokiamus „faktus“.

Tuo tarpu naujoji reklama – tai netikėtai ištikusi, kruvinai (bet ne liūdnai) pasibaigusi „Vytautui“ neabejingų vartotojų sandūra. „Vytautas Mineral Water: Bounce Back!“ – Helovyno šventės įkvėptas vaizdo įrašas „AdForum“ tinklalapyje ir „YouTube“.

VIDEO: Vytautas Mineral Water: Bounce Back! (Halloween Special)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos