„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Wal-Mart“ rengiasi trauktis iš Japonijos rinkos

Jungtinių Valstijų „Wal-Mart Stores“, didžiausia pasaulyje tradicinė mažmenininkė, svarsto galimybes parduoti savo verslą Japonijoje ir jau yra pradėjusi atitinkamas derybas su bankais, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais.
„Wal Mart“ prekybos centre
„Wal Mart“ prekybos centras / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Japonija

Japonijos rinka laikoma viena sudėtingiausių užsienio mažmenininkams. Pavyzdžiui, „Tesco“ ir „Carrefour“ taip ir nesugebėjo pasirinkti teisingos strategijos ir atsisakė darbo Japonijoje. „Wal-Mart“ į Japonijos rinką įžengė 2002 metais, tačiau jos prekybos tinklas „Seiyu“ nesulaukė didesnės sėkmės.

Šių metų sausį „Wal-Mart“ pasiekė susitarimą dėl bendradarbiavimo su „Rakuten“ – didžiausia Japonijos interneto prekybos įmone, – tikėdamasi sustiprinti savo pozicijas konkurencinėje kovoje su „Amazon“ Azijoje ir Jungtinėse Valstijose.

Balandį „Wal-Mart“ savo turtą Didžiojoje Britanijoje – prekybos tinklą „Asda“ – sujungė su įmone „J Sainsbury“, o birželį pardavė kontrolinį Brazilijos padalinio akcijų paketą.

Tačiau „Wal-Mart“ ketina varžytis su „Amazon“ dėl Indijos rinkos ir rengiasi investuoti 16 mlrd. JAV dolerių į Indijos įmonę „Flipkart“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų