„Walmart“ ir „Microsoft“ kartu bandys mesti iššūkį „Amazon“

Amerikiečių mažmenininkas „Walmart“ antradienį paskelbė susitaręs dėl strateginės partnerystės su „Microsoft“, siekiant mesti iššūkį ir efektyviau konkuruoti su internetinės prekybos milžinu „Amazon“.
„Walmart“
„Walmart“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės teigė bendradarbiausiančios dirbtinio intelekto ir kitų technologijų srityse. Partnerystės tikslas – mažinti išlaidas, plėsti veiklą bei tobulinti inovacijas.

„Walmart“ įsipareigojimas technologijoms yra grįstas siekiu sukurti itin patogius būdus apsipirkti klientams“, – sakė „Walmart“ generalinis direktorius Dougas McMillonas.

„Microsoft“ debesų kompiuterijos platforma „Azure“ padės „Walmart“ kontroliuoti įvairias operacijas, pradedant produktų šaldymu ir baigiant tiekimo grandinės ir transporto efektyvumo gerinimu.

„Pirmaujančios pasaulio įmonės veikia mūsų debesų kompiuterijos platformose ir džiaugiuosi pranešdama, kad bendradarbiausime su „Walmart“ bei padėsime jiems vykdyti skaitmeninę bendrovės transformaciją“, – sakė „Microsoft“ vadovas Satya Nadella.

Tyrimų bendrovė „eMarketer“ anksčiau šį mėnesį skelbė, kad itin sparčiai auganti „Amazon“ šiemet užims 49,1 proc. JAV internetinės prekybos rinkos.

„Amazon“ ženkliai lenkia tokius konkurentus kaip „eBay“, kuris užima 6,6 proc. rinkos dalį. Tuo tarpu „Walmart“ priklauso vos 3,7 proc. JAV internetinės prekybos rinkos dalies.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų