„Walmart“ mėgins pritraukti naujų sunkvežimių vairuotojų didesniais atlyginimais

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ planuoja didinti pradinį atlyginimą sunkvežimių vairuotojams iki 110 tūkst. JAV dolerių per metus, siekdamas įdarbinti daugiau logistikos darbuotojų ir juos išlaikyti įtemptoje JAV darbo rinkoje.
„Walmart“
„Walmart“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis „Walmart“ paskelbta informacija, naujasis atlyginimo lygis viršys šiuo metu galiojantį 87,5 tūkst. JAV dolerių vidurkį, mokamą pirmus metus dirbantiems sunkvežimių vairuotojams, bei bus maždaug dvigubai didesnis už vidutinį 56 491 JAV dolerio metinį atlyginimą, mokamą tolimųjų reisų vairuotojams.

Tai, ar naujai įdarbintas vairuotojas galės uždirbti visą 110 tūkst. JAV dolerių sumą, priklausys nuo tokių veiksnių kaip nuvažiuotos mylios ir vietovė, teigė „Walmart“ atstovas.

„Walmart“ tiekimo grandinės vadovai Fernando Cortes ir Karisa Sprague tinklaraščio įraše teigė, kad pasiūlymo tikslas – padaryti vairuotojo darbą įmonėje „norimu darbu“.

„Walmart“ šiuo metu turi 12 tūkst. vairuotojų, o 2022 metais ketina pasamdyti dar 5 tūkst. vairuotojų.

Bendrovė taip pat sukūrė vidinę mokymų programą, kurioje darbuotojai iš kitų „Walmart“ departamentų galės baigti 12 savaičių trukmės mokymus ir įgyti komercinių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimą.

Naujų darbuotojų paieška vykdoma koronaviruso pandemijos metu reikšmingai paspartėjusio įmonės augimo, taip pat sausakimšų uostų ir tiekimo grandinių trikdžių fone.

Vairuotojų trūkumas paskatino kai kurias didesnes krovinių gabenimo įmones imtis raginimų sušvelninti federalines nuostatas dėl minimalaus vairuotojų amžiaus – šiam siekiui nepritaria nepriklausomi sunkvežimių vairuotojai, raginantys didinti automobilių stovėjimo aikšteles, trumpinti neapmokamą laukimo laiką ir gerinti kitas darbo sąlygas, siekiant pagerinti darbuotojų išlaikymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis