„Walmart“ skelbia apie įplaukų šuolį, iš dalies dėl infliacijos

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ antradienį pranešė apie įplaukų šuolį antrąjį jo finansinių metų ketvirtį, kurį iš dalies nulėmė infliacija, ir pripažino, kad pardavimai per artimiausius šešis mėnesius gali augti gerokai lėčiau.
Walmart
Walmart / REUTERS/Scanpix
Temos: 1 „Walmart“

Mažmeninės prekybos milžinė, prieš tris savaites apkarpiusi metų pelno prognozę dėl kintančios vartotojų elgsenos, teigė, kad aukšta infliacija skatina pirkėjus, susidūrusius su išaugusiomis benzino, maisto ir kitų pagrindinių prekių kainomis, mažinti didesnę maržą generuojančių prekių pirkimus, tokių kaip drabužių, elektronikos ir namų apyvokos prekių.

Anot „Walmart“ pranešimo, įplaukos antrąjį finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi liepos 31-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo 8,4 proc. iki 152,86 mlrd. dolerių, o grynasis pelnas – 20,4 proc. iki 5,15 mlrd. dolerių, iš dalies dėl aktyvų Brazilijoje pardavimo. Suderintas pelnas akcijai siekė 1,77 dolerio.

Vostryto analitikai pranašavo vidutiniškai 1,65 dolerio akcijai suderintą pelną, 150,99 mlrd. dolerių įplaukas.

„Walmart“ parduotuvių palyginamieji pardavimai padidėjo 6,5 proc., tačiau bendrovė prognozuoja, kad antrąjį finansinių metų pusmetį augimas sulėtės iki maždaug 3 procentų.

Bendrovė valdo daugiau kaip 10,5 tūkst. parduotuvių 24 valstybėse, turi apie 2,3 mln. darbuotojų, aptarnauja maždaug 230 mln. pirkėjų per dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis