„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Walmart“ spartina užsakymų pristatymą lenktynėse su „Amazon“

Didžiausia JAV mažmenininkė „Walmart“ antradienį pradėjo siūlyti nemokamo užsakymų pristatymo kitą dieną paslaugą, siekdama aplenkti varžovę „Amazon“ prekių pristatymo iki klientų durų lenktynėse.
„Walmart“
„Walmart“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Walmart.com“ klientai Finikse ir Las Vegase nuo šiol gali gauti įvairių užsakytų prekių jau kitą dieną, o per kelias artimiausias dienas ši greito pristatymo paslauga bus pasiūlyta ir pietų Kalifornijoje, pranešė elektroninės prekybos vadovas Marcas Lore.

Šis žingsnis žymi „Walmart“ pastangas neatsilikti nuo „Amazon“ elektroninės prekybos srityje, pastarajai bendrovei pasiūlius spartaus užsakymų pristatymo paslaugą programos „Prime“ nariams.

„Walmart“ planuoja plėsti paslaugą palaipsniui, todėl šiemet ji bus prieinama maždaug 75 proc. JAV gyventojų. Skirtingai nuo „Amazon“, „Walmart“ nereikalaus narystės mokesčio.

„Priešingai, nei manote, užsakymų pristatymas kitą dieną mums kainuos mažiau – ne daugiau“, – pridūrė M.Lore.

„Taip yra todėl, kad prekės, kurias galime pristatyti per vieną parą, bus siunčiamos iš arčiausiai kliento esančio logistikos centro.“

Tokie užsakymai bus pakuojami į dėžes ir gabenami trumpais atstumais žemės transportu, todėl tai yra pigiau nei pristatyti prekes iš kelių vietų, mano M.Lore.

Pasak „Walmart“, klientai galės rinktis iš maždaug 200 tūkst. dažniausiai perkamų prekių, pradedant nuo vystyklų ir skalbiklių ir baigiant žaislais bei elektronika. Užsakius prekių už 35 JAV dolerius ar daugiau, jos bus pristatytos nemokamai.

JAV internetinės prekybos milžinė „Amazon“ nusprendė sutrumpinti užsakymo pristatymo programos „Prime“ nariams terminą nuo dviejų iki vienos dienos tikėdamasi padidinti pardavimus bei programos narių skaičių, pareiškė bendrovės vadovai šį mėnesį pristatydami finansinius rezultatus.

„Amazon“ šį ketvirtį skyrė 800 mln. JAV dolerių, kad sutrumpintų užsakymų pristatymo laiką iki vienos dienos programos „Prime“ nariams, o pirkėjai Šiaurės Amerikoje gali tapti pirmaisiais, kuriems bus pradėta teikti ši paslauga.

„Amazon Prime“ narystė kainuoja 119 JAV dolerių per metus, o jos turėtojai gali naudotis ir internetinės televizijos bei muzikos įrašų paslauga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“