Ši byla tęsėsi nuo praėjusių metų vasaros, kai „Waymo“ apkaltino bendrovėje „Uber“ įsidarbinusį savo buvusį inžinierių Anthony Lewandovskį tūkstančių konfidencialių dokumentų vagystę. Vėliau A.Lewandovski ėmė vadovauti „Uber“ autonominių automobilių projektui, tačiau kilus skandalui gegužės 30 d. buvo atleistas.
Susitarimas tarp dviejų Silicio slėnio konkurenčių kovoje kuriant autonominius automobilius pasiektas po keturias dienas San Franciske priešais federalinį teisėją vykusių liudijimų. Kiek „Uber“ sumokės „Waymo“ neskelbiama, tačiau „Bloomberg“ šaltiniai teigia, kad kalba eina apie 0,34 proc. kompanijos akcijų dalį, vertinamą 245 mln. JAV dolerių.
Iš pradžių „Waymo“ siekė prisiteisti 1,86 mlrd. JAV dolerių kompensaciją ir uždrausti „Uber“ naudoti technologijas, įvardintas jos ieškinyje.
„Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi išplatintame pranešime pareiškė, kad „nors nemanome, kad kokios nors prekybos paslaptys atkeliavo iš „Waymo“ į „Uber“, ... mes su „Waymo“ imamės priemonių užtikrinti, kad mūsų „Lidar“ technologija ir programinė įranga atspindėtų tik mūsų gerą darbą“.
Tarp liudininkų šiame procese buvo ir buvęs „Uber“ vadovas Travisas Kalanickas, kuris neigė, jog buvo sąmokslas pavogti prekybos paslapčių.
Tuo tarpu „Uber“ vadovas D.Khosrowshahi apgailestavo dėl to, kaip buvo sprendžiamas A.Lewandovski reikalas, nors viskas ir įvyko dar jam nevadovaujant bendrovei.
„Mano, kaip „Uber“ vadovo, darbas yra nustatyti kompanijos ateities kursą: kurti naujoves ir atsakingai augti, o taip pat pripažinti ir taisyti praeities klaidas, – pareiškė jis. – Tai darydamas aš noriu išreikšti apgailestavimą dėl veiksmų, dėl kurių turiu rašyti šį laišką. Mūsų draugams bendrovėje „ Alphabet“: mes esame partneriai, jūs esate svarbūs „Uber“ investuotojai, ir mus sieja gilus įsitikinimas technologijų galia pakeisti į gerą žmonių gyvenimus. Žinoma, mes taip pat esame konkurentai.“