Nuo 2017-ųjų bendrovė vykdė tokius bandymus Finikse, Arizonos valstijoje.
Iš pradžių bandymuose dalyvaus pačios bendrovės darbuotojais, siekiant gauti grįžtamąjį ryšį, prieš išplečiant bandymų apimtį.
„Waymo“ patobulino savo technologijas, kurios bus naudojamos „atsižvelgiant į miesto topografinę įvairovę, apimančią įvairius elementus – nuo kalvų iki magistralių smėlėtoje vandenyno pakrantėje, nuo siaurų šalutinių gatvelių iki didžiulių greitkelių, nuo dviračių takų iki tramvajų bėgių ir visko, kas yra tarp jų“, – sakoma įmonės tinklaraščio įraše.
Bendrovė teigė patobulinusi ir savo šviesos aptikimo ir nuotolio nustatymo (LIDAR) sistemą, kuri naudoja lazerius aplinkai įvertinti.
„Mūsų itin jautrios kameros gali pastebėti besikeičiančias šviesoforų šviesas iš labai toli <...> O mūsų kameros ir LIDAR sistema gali akimirksniu pastebėti per kelią einantį neatidų pėsčiąjį ir atitinkamai sureaguoti“, – sakoma pranešime.
„Waymo“ yra viena iš kelių automobilių ir technologijų įmonių, atliekančių autonominio vairavimo sistemų bandymus, nors didelio masto tokių technologijų diegimas nėra pradėtas.