„Wizz Air“ – strėlės iš JK institucijos: kaltina nukentėjusiems keleiviams nesumokėjus kompensacijų

Jungtinės Karalystės aviacijos priežiūros institucija pasmerkė Vengrijos pigių skrydžių bendrovę „Wizz Air“ dėl jos „nepriimtino“ elgesio su klientais. Tarnyba teigia, kad bendrovė nepatogumų nepatyrusiems keleiviams vis dar neišmokėjo jiems priklausančių kompensacijų, rašo „Independent“.
Lietuvos oro uostų aviacijos prognozių pristatymas 2020 metams
„Wizz Air“ lėktuvas / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Civilinės aviacijos administracija paskelbė precedento neturintį pareiškimą, kuriame išreiškė „didelį susirūpinimą“ dėl „Wizz Air“, teigdama, kad daugybė kompensacijų, priteistų apygardos teismo sprendimu, vis dar yra nesumokėtos.

Skundų dėl šios aviakompanijos sulaukta „daug daugiau nei dėl kitų oro transporto bendrovių“, sako šios įstaigos Vartotojų politikos skyriaus vadovė Anna Bowles.

„Wizz Air“ Jungtinėje Karalystėje vykdo skrydžius iš Lutono, Gatviko ir kitų oro uostų, įskaitant Kardifo ir Edinburgo oro uostus.

Liepos–rugsėjo mėnesiais nepriklausomoms Jungtinės Karalystės institucijoms „Wizz Air“ keleiviai pateikė apie 811 skundų. Dėl „easyJet“ sulaukta 245 skundų, „Ryanair“ – 235, „British Airways" – 166 skundų.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Gatviko oro uostas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Gatviko oro uostas

„Keleiviai turi teisę tikėtis, kad jų skundai ir pretenzijos bus išnagrinėtos greitai ir veiksmingai, o oro linijų bendrovės su jais elgsis sąžiningai. Aiškiai pasakėme „WIzz Air“, kad jos elgesys yra nepriimtinas ir kad tikimės, jog pradelsti skundai ir pretenzijos bus išnagrinėtos iki Kalėdų“, – sakė A.Bowles.

Rugpjūtį naujienų agentūros PA paskelbtoje analizėje taip pat teigiama, kad praėjusiais metais šios bendrovės keleiviai labiausiai nukentėjo dėl vėlavimų. Kompanijos skrydžiai iš Jungtinės Karalystės 2021 m. vidutiniškai vėlavo 14 minučių ir 24 sekundes.

Savo ruožtu „Wizz Air“ teigė „labai apgailestaujanti dėl nepatogumų, kuriuos sukėlė savo klientams.“

123RF.com nuotr./„Wizz Air“ lėktuvas
123RF.com nuotr./„Wizz Air“ lėktuvas

„Dedame visas pastangas, kad situaciją ištaisytume ir kuo greičiau patenkintume visas likusias pretenzijas. Dideli trikdžiai, kuriuos patyrėme praėjusią vasarą, lėmė, kad turėjome išnagrinėti precedento neturintį pretenzijų skaičių. Nepaisant to, 91 proc. pretenzijų jau išnagrinėta“, – teigiama bendrovės komentare.

Kompanija nurodė padvigubinusi savo klientų aptarnavimo komandą ir „nuolat dirbanti tam, kad įvykdytų visus teismo apygardos sprendimus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis