Civilinės aviacijos administracija paskelbė precedento neturintį pareiškimą, kuriame išreiškė „didelį susirūpinimą“ dėl „Wizz Air“, teigdama, kad daugybė kompensacijų, priteistų apygardos teismo sprendimu, vis dar yra nesumokėtos.
Skundų dėl šios aviakompanijos sulaukta „daug daugiau nei dėl kitų oro transporto bendrovių“, sako šios įstaigos Vartotojų politikos skyriaus vadovė Anna Bowles.
„Wizz Air“ Jungtinėje Karalystėje vykdo skrydžius iš Lutono, Gatviko ir kitų oro uostų, įskaitant Kardifo ir Edinburgo oro uostus.
Liepos–rugsėjo mėnesiais nepriklausomoms Jungtinės Karalystės institucijoms „Wizz Air“ keleiviai pateikė apie 811 skundų. Dėl „easyJet“ sulaukta 245 skundų, „Ryanair“ – 235, „British Airways" – 166 skundų.
„Keleiviai turi teisę tikėtis, kad jų skundai ir pretenzijos bus išnagrinėtos greitai ir veiksmingai, o oro linijų bendrovės su jais elgsis sąžiningai. Aiškiai pasakėme „WIzz Air“, kad jos elgesys yra nepriimtinas ir kad tikimės, jog pradelsti skundai ir pretenzijos bus išnagrinėtos iki Kalėdų“, – sakė A.Bowles.
Rugpjūtį naujienų agentūros PA paskelbtoje analizėje taip pat teigiama, kad praėjusiais metais šios bendrovės keleiviai labiausiai nukentėjo dėl vėlavimų. Kompanijos skrydžiai iš Jungtinės Karalystės 2021 m. vidutiniškai vėlavo 14 minučių ir 24 sekundes.
Savo ruožtu „Wizz Air“ teigė „labai apgailestaujanti dėl nepatogumų, kuriuos sukėlė savo klientams.“
„Dedame visas pastangas, kad situaciją ištaisytume ir kuo greičiau patenkintume visas likusias pretenzijas. Dideli trikdžiai, kuriuos patyrėme praėjusią vasarą, lėmė, kad turėjome išnagrinėti precedento neturintį pretenzijų skaičių. Nepaisant to, 91 proc. pretenzijų jau išnagrinėta“, – teigiama bendrovės komentare.
Kompanija nurodė padvigubinusi savo klientų aptarnavimo komandą ir „nuolat dirbanti tam, kad įvykdytų visus teismo apygardos sprendimus.“