„Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas: štai kokios naudos laukia vartotojų

Technologijų bendrovė „Wolt“ pristato naują partnerystę su finansinių technologijų įmone „Revolut“. „Premium“, „Metal“ ir „Ultra“ kortelių turėtojams bus suteikta galimybė naudotis „Wolt+“ prenumerata, kurios nariams netaikomas pristatymo mokestis ir suteikiamos išskirtinės nuolaidos tūkstančiuose restoranų bei parduotuvių, rašoma pranešime spaudai.
WOLT pristatymas
WOLT pristatymas / „Wolt“ nuotr.
Temos: 2 Revolut „Wolt“

Investuodama į technologinį tobulėjimą ir siekdama gerinti klientų patirtis, technologijų bendrovė „Wolt“ savo vartotojams dar 2021-aisiais pristatė „Wolt+“ narystės programą, leidžiančią klientams sutaupyti. Skaičiuojama, kad „Wolt+“ jau pasiekė 1 mln. prenumeratorių ribą, o nuo programos starto klientai sutaupė daugiau nei 200 mln. Eurų. 

„Integruodami „Wolt+“ prenumeratos programą su „Revolut“, geriname vartotojų apsipirkimo patirtį, suteikdami jiems daugiau galimybių sutaupyti, rinktis ir naudotis kokybiškomis bei greitomis pristatymo paslaugomis“, – naujos paslaugos startą komentuoja „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis.

Paslauga jau nuo šių metų spalio 29 d. įsigaliojo net 17-oje Europos šalių, įskaitant ir Lietuvą. Išskirtine galimybe galės pasinaudoti „Revolut Premium“, „Metal“ ir „Ultra“ korteles turintys asmenys.

Pagrindinės naudos „Revolut Premium“, „Metal“ ir „Ultra“ kortelių turėtojams:

  • „Wolt+“ narystė: turintys „Revolut Premium“, „Metal“ ir „Ultra“ korteles gaus nemokamą „Wolt+ “ prenumeratą, suteikiančią galimybę neribotai naudotis nemokamu pristatymu ar gauti išskirtinių nuolaidų tūkstančiuose restoranų ir parduotuvių.
  • Lengvai suderinami poreikiai: su „Wolt+“ kortelių turėtojai galės užsisakyti maisto ar prekių iš įvairių vietinių restoranų, maisto prekių parduotuvių ir mažmeninės prekybos vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis