Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Wolt“ metų pabaigoje Baltijos šalyse atidarys nuosavų parduotuvių

Technologijų bendrovė „Wolt“ planuoja metų pabaigoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atidaryti nuosavų parduotuvių ir šiuo metu Baltijos šalyse samdo darbuotojus, kurie užims vadovaujančias pareigas naujame verslo segmente.
„Wolt“ kurjerių surengta protesto akcija
„Wolt“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pagal parduotuvių „Wolt Market“ koncepciją, bus siūloma 1,5–2 tūkst. skirtingų prekių pristatymo į namus per 15–20 minučių paslauga, rašoma „Wolt“ paskelbtame pranešime.

„Wolt Market“ paslauga „Wolt“ platformoje bus teikiama atskirai nuo restoranų maisto ir mažmenininkių – „Wolt“ partnerių – prekių pristatymo į namus paslaugų.

„Nors mes labai džiaugiamės dėl „Wolt Market“, mūsų verslo pagrindinis principas – stiprinti ir plėsti esamą partnerystę su „Rimi“, „Coop“ ir kitais mažmenininkais, kurie prie mūsų prisijungs ateityje“, – pareiškė pranešime cituojamas „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse Simonas Runzheimeris.

Bendrovė šiuo metu regione ieško darbuotojų, kurie užims vadovaujančias pareigas „Wolt Market“ segmente.

Pirmoji „Wolt Market“ buvo atidaryta Helsinkyje 2020 metų pavasarį. Nuo tada tokių parduotuvių atsirado Graikijoje ir kituose Suomijos miestuose, o netrukus jų atsiras Čekijoje, Lenkijoje ir Danijoje.

„Wolt“ yra technologijų bendrovė, siūlanti paprastą maisto ir kitų prekių pristatymo į namus ar biurą būdą. Bendrovė veikia daugiau kaip 23 šalyse ir daugiau nei 200 miestų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos