WSJ: „Amazon“ taps tiesiogine „FedEx“ ir UPS konkurente

Internetinės prekybos milžinė „Amazon“ ketina pati pradėti teikti savo pirkinių ir kitų kompanijų siuntinių pristatymo pirkėjams paslaugą, kas leis kompanijai tapti pagrindinė „ FedEx“ ir UPS konkurente, rašo amerikiečių laikraštis „The Wall Street Journal“.
14. Jeffas Bezosas – „Amazon“ vadovas
14. Jeffas Bezosas – „Amazon“ vadovas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Leidinio šaltinių teigimu, naujoji paslauga vadinsis „Shipping with Amazon“ (SWA).

Po tokios naujienos UPS akcijos preliminarios prekybos Niujorke metu penktadienį atpigo 6,5 proc. „ FedEx“ akcijų kursas smuktelėjo 4,5 proc., o „Amazon“ akcijos pabrango 1,1 proc.

Teigiama, kad SWA pradės veiklą Los Andžele jau artimiausiomis savaitėmis, o iki kitų metų ketina plėsti savo paslaugų geografiją mažiausiai į kelis kitus miestus.

Iš pradžių „Amazon“ pristatys prekių kompanijų, kurios parduoda jas per „Amazon“ platformą. O vėliau savo paslaugas ketina siūlyti visiems norintiems, teigia laikraščio šaltiniai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis