Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

WSJ: JAV tiria „Amazon“ elektroninės prekybos taktiką

JAV reguliuotojai atlieka tyrimą, siekdami nustatyti, ar elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ naudojo jos platforma besinaudojančių pardavėjų informaciją nuosavų produktų kūrimui, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
„Amazon“
„Amazon“ / 123RF.com nuotr.

Pasak leidinio, kuris cituoja informuotus šaltinius, Vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC) prašo pateikti vadovų elektroninių laiškų ir kito susirašinėjimo apie tai, kaip „Amazon“ darbuotojai naudojo pardavėjo informaciją, kopijas.

Nei SEC, nei „Amazon“ į prašymą pateikti komentarų neatsakė.

Ankstesniame straipsnyje laikraštis citavo buvusius „Amazon“ darbuotojus, kurie teigė, kad elektroninės prekybos milžinė naudojo jos platformoje savo prekes siūlančių kitų pardavėjų duomenis be jų leidimo.

„Amazon“ rinko informaciją apie trečiųjų šalių pardavimų jos platformoje tendencijas, kad galėtų kurti savo prekės ženklo produktus, pranešė WSJ.

JAV Kongreso Atstovų Rūmų teismų komitetas „Amazon“ praktiką nagrinėja nuo 2019 metų ir per klausymus yra uždavęs klausimų šia tema ir bendrovės įkūrėjui Jeffui Bezosui, ir kitiems vadovaujantiems darbuotojams.

Kovo mėnesį komiteto nariai JAV generalinį prokurorą Merricką Garlandą paragino atlikti tyrimą siekiant nustatyti, ar „Amazon“ pažeidė įstatymus.

Anot jų, vienas vadovaujantis „Amazon“ darbuotojas, davęs priesaiką, melavo pareiškęs, kad bendrovė nenaudoja jokių trečiųjų šalių pardavėjų duomenų.

„Amazon“ šiuos kaltinimus neigia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos