„Xiaomi“ užėmė antrą vietą sparčiai augančioje išmaniųjų telefonų rinkoje – tyrimas

Kinijos elektronikos gamintoja „Xiaomi“ atėmė iš „Apple“ antros pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojos titulą, parodė naujausias technologijų rinkos analizės bendrovės „Canalys“ tyrimas.
„Xiaomi“
„Xiaomi“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Xiaomi“ Pelnas

Tyrimas parodė, kad, karantino atšaukimui įvairiose šalyse skatinant vartojimą, išmaniųjų telefonų pardavimai pasaulyje antrąjį ketvirtį padidėjo 12 proc., o pirmoje vietoje tarp didžiausių gamintojų išsilaikė Pietų Korėjos „Samsung“, kurios rinkos dalis sudarė 19 procentų.

Tuo tarpu „Xiaomi“, kurios pardavimai, „Canalys“ skaičiavimais, pašoko 83 proc., pirmą kartą atsidūrė antroje šio reitingo vietoje, o jos rinkos dalis pasiekė 17 procentų.

„Apple“ nusileido į trečią vietą, o „iPhone“ pardavimai paaugo tik 1 procentu.

„Xiaomi“ sparčiai augina savo verslą užsienio regionuose“, – pažymėjo „Canalys“ tyrimų vadovas Benas Stantonas (Benas Stentonas). Anot jo, Lotynų Amerikoje bendrovės pardavimai pašoko 300 proc., Afrikoje – 150 proc., o Vakarų Europoje – 50 procentų.

„Ir augdama, bendrovė taip pat vystosi. Dabar ji keičia savo verslo modelį iš naujoko į senbuvio ... Bendrovė tebėra daugiausia susitelkusi į masinę rinką, tačiau, ir palyginti su „Samsung“ ir „Apple“, jos vidutinė pardavimo kaina yra atitinkamai maždaug 40 ir 75 proc. mažesnė.“

Išankstiniais „Canalys“ vertinimais, ketvirtoje ir penktoje vietose pasaulinėje rinkoje išliko Kinijos gamintojos „Oppo“ ir „Vivo“, kurios abi antrąjį ketvirtį užėmė po maždaug 10 proc. rinkos.

Pasak „Canalys“, pasaulio išmaniųjų telefonų rinka sparčiai auga, nes pasaulio ekonomika atsitiesia po koronaviruso pandemijos ir dėl to didėja bendros vartotojų išlaidos.

„Xiaomi“ neseniai buvo išbraukta iš JAV juodojo sąrašo, į kurį buvo įtrauktos Kinijos bendrovės, kurioms nacionalinio saugumo sumetimais buvo taikytos sankcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis