Socialinės žiniasklaidos platformos sulaukia daug kritikos iš politinių lyderių už tai, kad nestabdo melagingos ir žalingos dezinformacijos apie virusą ir kitus dalykus platinimo.
Tinklaraščio įraše „YouTube“ teigė atsižvelgianti į „sveikatos organizacijų, įskaitant JAV ligų kontrolės centrus ir Pasaulio sveikatos organizaciją, ekspertų nuomones“, tačiau pažymėjo, jog kai kuriais atvejais „dezinformacija nėra tokia akivaizdi“, atsirandant naujų faktų.
„Mūsų politika koncentruojama į visų vaizdo įrašų, kurie galėtų tiesiogiai pakenkti pasauliui, pašalinimą“, – parašė vyriausiasis produktų vadovas Nealas Mohanas.
„Nuo 2020 metų vasario mėnesio pašalinome daugiau nei milijoną vaizdo įrašų, susijusių su pavojinga informacija apie koronavirusą, pavyzdžiui, apie padirbtus vaistus ar apgaulingus teiginius“, – pridūrė jis.
„Pasaulinės pandemijos sūkuryje kiekvienas turėtų būti apginkluotas geriausia informacija, kad galėtų apsaugoti save ir savo šeimas“, – teigė bendrovės atstovas.
„YouTube“ teigė, kad stengiasi paspartinti vaizdo įrašų, kuriuose yra klaidingos informacijos, pašalinimo procesą, tuo pat metu pateikdama vaizdo įrašus iš autoritetingų šaltinių.
Pasak N.Mohano, šiuo metu platforma kiekvieną ketvirtį pašalina beveik 10 mln. vaizdo įrašų, o dauguma jų buvo žiūrėti mažiau nei 10 kartų.
„Spartus pašalinimo procesas visada bus svarbus, bet mes žinome, kad jo nepakanka <...> Svarbiausia, ką galime padaryti, tai didinti gėrį ir mažinti blogį“, – pridūrė jis.
„Kai žmonės šiuo metu ieško naujienų ar informacijos, jie gauna rezultatus, optimizuotus pagal kokybę, o ne pagal tai, ar turinys yra sensacingas“, – sakoma įraše.
„YouTube“ taip pat nurodė, kad nuo lapkritį įvykusių rinkimų JAV platforma pašalino „tūkstančius“ vaizdo įrašų, pažeidusių kovos su dezinformacija rinkimų metu politiką, o trys ketvirtadaliai jų buvo pašalinti prieš pasiekiant 100 peržiūrų ribą.