„Yukon Advanced Optics Worldwide“ steigia dukterinę bendrovę Latvijoje

Aukštųjų technologijų įmonių grupė „Yukon Advanced Optics Worldwide“, plėtojanti civilinius termovizorinius ir skaitmeninius naktinio bei dieninio matymo optinius prietaisus, plečia savo veiklos geografiją ir steigia dukterinę įmonę Daugpilyje, Latvijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Yukon Advanced Optics Worldwide“ steigia dukterinę bendrovę Latvijoje
„Yukon Advanced Optics Worldwide“ steigia dukterinę bendrovę Latvijoje / „Yukon Advanced Optics Worldwide“ nuotr.

Bendrovės „Pulsar Optics SIA“ gamybinėse patalpose bus surinkinėjami PULSAR prekės ženklo termovizoriai. Iki 2022 m. darbuotojų skaičių Latvijoje tikimasi padidinti iki 150, o gamybos apimtys sieks iki 40 000 vienetų optinių prietaisų per metus. Planuojama, kad per ateinančius kelerius metus įmonės apyvarta šioje šalyje sieks 30 milijonų eurų.

„Yukon Advanced Optics Worldwide“ gamina ir parduoda optinius prietaisus. Praėjusiais metais grupės produkcija buvo eksportuota į daugiau nei 70 pasaulio šalių, o 80 proc. eksporto teko JAV ir Europos rinkoms“, – sako Latvijos Ekonomikos ministras Janis Vitenbergs.

Latvija bus 7-oji šalis, kurioje „Yukon Advanced Optics Worldwide“ turi savo įmones. Grupė savo veiklą taip pat vykdo Lietuvoje, Baltarusijoje, Jungtinėje Karalystėje, Kinijoje, Rusijoje ir Ukrainoje.

Viktoras Smirnovas, „Pulsar Optics SIA“ direktorius teigia, kad 2021 m. bendrovės laukia nemažai iššūkių, o planuojamos investicijos į įmonės plėtrą sieks apie 5 milijonus eurų. Bendrovė planuoja investuoti į gamybos įrangą, didinti ir apmokyti vietos darbuotojus bei pradėti gamybos procesą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis