Vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešė „Yzai“ skyrusi 1 tūkst. eurų, o „Sveikatos sprendimams“ – 450 eurų baudas.
„Yza“, reklamuodama arbatą, užsiminė apie ligų gydymo savybes – „gerina virškinimą, gerina kraujotaką“, „padės apsisaugoti nuo ligų“, „padeda kovoti su peršalimu, kosuliu ir gerklės skausmu“ – nors tokių teiginių naudojimas draudžiamas maisto produktų reklamoje.
„Sveikatos sprendimai“, reklamuodama maisto papildą, priskyrė jam gydomąsias bei profilaktines savybes – „mažina skausmą, tinimą, gerina sąnario funkciją“, „pasižymi kremzlę apsaugančiu poveikiu pacientams su antsvoriu ir nutukimu“.
Tarnybos teigimu, vartotojai galėjo būti suklaidinti, kad produktai turės naudos sveikatai.