„Zalando“ investuoja į tekstilės perdirbimo įmonę „Infinited Fiber Company“

„Zalando“, Europoje pirmaujanti mados ir gyvenimo būdo platforma, investuoja į tvarios mados ir tekstilės perdirbimo technologijų grupę „Infinited Fiber Company“. Šia investicija užbaigiamas „H&M Group“ investavimo raundas, kuriame taip pat dalyvavo „Adidas“ ir „Bestseller“ investavimo skyrius FWD A/S. „Infinited Fiber Company“ jaučia išaugusią savo perdirbtos tekstilės „Infinna™“ paklausą pasaulyje, todėl gautas lėšas skirs pagrindinei savo gamyklai Suomijoje statyti, rašoma pranešime spaudai.
Elektroninės parduotuvės
Elektroninės parduotuvės / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

„Infinited Fiber Company“ technologija celiuliozės pagrindo žaliavas paverčia unikaliu, aukščiausios kokybės perdirbtu tekstilės pluoštu „Infinna™“. Jis savo išvaizda ir minkštumu yra panašus į tradicinę medvilnę. „Infinna™“ yra biologiškai suyranti, jos sudėtyje nėra mikroplastikų, o iš jos pagaminti sudėvėti drabužiai vėliau gali būti perdirbami kartu su kitomis tekstilės atliekomis. Abi kompanijos taip pat pasirašė įsipareigojimą, kuriame numatyta, kad „Zalando“ ateityje tieks bendrovei „Infinited Fiber Company“ žaliavas ir savo prekių ženklų gaminiams naudos „Infinna™“ pluoštą.

Vienas iš „Infinited Fiber Company“ įkūrėjų ir vadovas Petri Alava džiaugiasi nauju strateginiu investuotoju: „Sveikinu „Zalando“ prisijungus prie mūsų akcininkų. Tai dar vienas įrodymas, kad mados pramonė yra tvirtai pasiryžusi siekti inovacijų šioje srityje. Didžiulis „Zalando“ veiklos portfelis ir jų tvarumo iniciatyvos padės pagrindus mūsų glaudesniam bendradarbiavimui ir užtikrins žaliavų tiekimą mūsų gamyklai.”

Remdamasi savo tvarumo strategija, „Zalando“ įsipareigoja taikyti pakartotinio vartojimo principus ir pailginti mažiausiai 50 milijonų mados prekių vartojimo laikotarpį. To ketinama pasiekti, skatinant visuomenės elgesio pokyčius ir pasiūlant klientams tvaresnių pasirinkimų. „Zalando“ siekia tapti bendrove, kurios veikla pagrįsta vien žiedine gamyba. Bendrovė įsitikinusi, kad to galima pasiekti kartu su ekspertais ir partneriais, skatinant ir įgyvendinant sisteminius pokyčius mados pramonėje.

„Zalando“ vadovas ir vienas įkūrėjų Deividas Šneideris sako, kad bendrovė nori realiai prisidėti prie tvaresnės mados pramonės. „Šiuo metu mados pramonė naudoja tik vieną procentą perdirbtos tekstilės. Investuodami į „Infinited Fiber Company“, kurie yra tekstilės perdirbimo technologijų inovatoriai, tikimės šį skaičių padidinti”.

„Zalando“ taip pat bendradarbiauja su tvarios mados inovacijų platforma „Fashion for Good“, Ellen MacArthur fondu ir nauja Berlyne įsikūrusia įmone „circular.fashion“. Su ja kartu sukūrė kolekciją „redeZIGN for Circularity“.

Skaičiuojama, kad kasmet pasaulyje susidaro 92 kubinių tonų tekstilės atliekų. Didžioji dalis jų patenka į sąvartynus arba atliekų deginimo krosnis. Textile Exchange“ vertinimu, pasaulinė tekstilės rinka iki 2030-ųjų išaugs 34 proc. ir sieks 146 milijonus kubinių tonų, kai 2020-aisiais ji sudarė 109 milijonus kubinių tonų1. „Infinited Fiber Company“ technologija gali ne tik nutraukti atliekų švaistymą, bet ir sumažinti ribotų planetos resursų eikvojimą, už kurį atsakinga tekstilės pramonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis