„Zalando“ pranešė planuojanti atleisti šimtus darbuotojų

Vokietijos elektroninės prekybos drabužiais ir avalyne milžinė „Zalando“ antradienį pranešė planuojanti atleisti šimtus darbuotojų, reaguodama į „sudėtingesnę“ ekonominę aplinką, su kuria susidūrė po daugelio metų spartaus augimo.
„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.
„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

„Nusprendėme pradėti programą, kurioje numatyta atsisakyti kelių šimtų papildomų pozicijų iš daugelio mūsų komandų“, – laiške darbuotojams teigė generaliniai direktoriai Davidas Schneideris ir Robertas Gentzas.

Berlyne įsikūrusioje įmonėje, veikiančioje 25 Europos šalyse, šiuo metu dirba apie 17 tūkst. žmonių.

„Zalando“ buvo naudingas elektroninės prekybos bumas koronaviruso pandemijos metu, kai ribojamosios priemonės paskatino klientus daugiau apsipirkinėti internetu.

Visgi padėtis pasikeitė 2022-aisiais, pažymėjo bendrovė, „o makroekonominė aplinka tapo sudėtingesnė“, nes dėl didelės infliacijos klientai mažina savo išlaidas.

Be to, bendrovė „per daug išsiplėtė“, pridūrė generaliniai direktoriai.„Zalando“ turi būti „didelė įmonė, turinti mažos įmonės struktūrą ir mąstymą“, – sakė jie, ir pasižymėti „paprastumu, pragmatiškumu ir taupumu“.

Jie pridūrė, kad atleidimų detalės vis dar derinamos, tačiau jie apims ir aukšto rango pareigybes.

2008 metais Berlyne įkurtas startuolis „Zalando“ greitai išaugo ir tapo pirmaujančia Europoje internetine drabužių ir avalynės parduotuve.

Visgi pernai birželį bendrovė buvo priversta paskelbti įspėjimą apie sumenkusį pelną ir drastiškai sumažino visų metų pelno prognozes.

Grupė savo 2022 metų rezultatus turėtų paskelbti kovo mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis