Žalgirio stadiono baseino vietoje ketinama statyti viešbutį

Apleisto atviro baseino šalia Žalgirio stadiono Vilniuje teritorijoje ketinama statyti viešbutį. Ketvirtadienį svarstyti architektūriniai projekto pasiūlymai, skelbia Lietuvos architektų sąjunga.
Legendinis „Žalgirio“ stadionas stovi apleistas ir niekam nereikalingas.
Legendinis „Žalgirio“ stadionas stovi apleistas ir niekam nereikalingas. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Teritorijos savininkas verslininkas Anupras Mišeikis BNS teigė kol kas nenorintis išsamiau komentuoti projekto, nes jis dar tik pradedamas. Anot jo, galimybę pradėti darbus suteikė naujausia žinia, jog nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Hanner“ susitarė su Šiaulių banku dėl Žalgirio stadiono teritorijos įsigijimo.

„Darome projektą, kurio negalėjome padaryti 15 metų, gal ir ilgiau. Buvo iš pradžių Ūkio bankas, kuris trukdė nuolat, po to Šiaulių bankas ten savo reikalus tvarkėsi. Buvome tiesiog surišti. Dabar lyg ir atsirado ta žalia šviesa, tad bandome projektuoti. Labai konkrečių vizijų dar nėra, tik pati pradžia ir į ką visa tai išsivystys, neaišku. Pateikėme mums priimtinus projektinius pasiūlymus, o kas ten konkrečiai bus, kiek to viešbučio, dabar tikrai neatsakysiu“, – BNS sakė A.Mišeikis.

Ekspertams svarstyti pateikti du pasiūlymai, kurie parengti naujai formuojamam 6,3 tūkst. kvadratinių metrų ploto sklypui. Jame šiuo metu yra trijų aukštų administracinis pastatas bei atviras nenaudojamas sporto baseinas.

Teritorijoje projektuojamas 4-7 aukštų viešbutis ir administracinės patalpos.

Pastaruoju metu apie planus šiame rajone plėtoti viešbučių projektus yra paskelbusi 8 ha ploto stadiono sklypo pirkėja „Hanner“ bei pastatą Rinktinės gatvėje įsigijusi „Vičiūnų“ grupės įmonė „Kauno saulėtekis".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis