Grupė, kuriai taip pat priklauso prekių ženklai „Bershka“ ir „Massimo Dutti“, per tris mėnesius nuo rugpjūčio iki spalio užfiksavo 866 mln. eurų grynąjį pelną – 26 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai.
Tyrimų bendrovės „Factset“ apklausti analitikai tikėjosi 821 mln. eurų siekiančio grynojo pelno.
Pardavimai pasiekė 6 mlrd. eurų, palyginti su 4,7 mlrd. eurų antrąjį ketvirtį, sakoma bendrovės pranešime.
Visgi jie vis dar buvo gerokai mažesni nei 19 mlrd. eurų pardavimai, užfiksuoti per trečiąjį praėjusių metų ketvirtį, kol pandemija dar nebuvo privertusi tinklo uždaryti parduotuves visame pasaulyje.
„Šie rezultatai – tai tiesioginis efektyvaus valdymo visose įmonės srityse ir gebėjimo reaguoti bei prisitaikyti nenuspėjamoje aplinkoje įrodymas“, – pareiškime pažymėjo „Inditex“ vykdomasis pirmininkas Pablo Isla.
Bendrovė teigė, kad trečiąjį ketvirtį buvo uždaryta 5 proc. parduotuvių, o prekybos apribojimai paveikė 88 proc. mažmeninės prekybos tinklo.
Bendrovė pridūrė, jog spalio viduryje prasidėjo naujas apribojimų ir uždarymų etapas, kai daugelyje šalių išaugo COVID-19 užkrato atvejų skaičius.
Lapkritį nedirbo 21 proc. bendrovės parduotuvių, o šiuo metu šis skaičius siekia 8 proc., pranešė bendrovė.
Nepaisant parduotuvių uždarymo, pardavimai spalį pasiekė 94 proc. praėjusių metų to paties mėnesio lygio.
Šių metų pirmąjį ketvirtį „Inditex“ – pirmą kartą įmonės istorijoje – patyrė 409 mln. eurų grynąjį nuostolį, tačiau antrąjį ketvirtį bedrovės veikla jau buvo pelninga.