Bendrovės grynasis pelnas rugpjūčio–spalio mėnesiais pasiekė „visų laikų rekordą“ – 1,23 mlrd. eurų (1,39 mlrd. JAV dolerių) ir buvo 42 proc. didesnis nei prieš metus, pranešė bendrovė.
Bendram „Inditex“ pelnui turėjo įtakos karantino priemonės, galiojusios pandemijos sukeltos krizės įkarštyje pernai, tačiau ekonomikai vėl atsivėrus, pirkėjai vėl plūstelėjo į parduotuves.
Pardavimai parduotuvėse, skaičiuojant pagal pastovų valiutos kursą, išaugo 21 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, bei buvo 10 proc. didesni nei 2019 metais, kai pandemija dar nebuvo paveikusi pasaulinės ekonomikos, pranešė bendrovė.
„Šie rezultatai yra labai tenkinantys ir dar kartą parodo mūsų verslo modelio tvirtumą“, – sakoma „Inditex“ pirmininko Pablo Islos pranešime.
Balandį prie bendrovės vairo stos bendrovės įkūrėjo dukra Marta Ortega, pakeisianti nuo 2011 metų pareigas einantį P.Islą.
Tuo tarpu varžovė „Hennes&Mauritz“ (H&M) taip pat trečiadienį pranešė apie atsigavusius pardavimus pirkėjams grįžus į parduotuves, nors ketvirtąjį šių finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį lapkričio 30 dieną, 8 proc. prieaugis neleido pasivyti ikipandeminio lygio.
Švedijos drabužių mažmenininkės pardavimai siekė 56,8 mlrd. kronų (5,5 mlrd. eurų), palyginti su 61,7 mlrd. per tą patį 2019 metų laikotarpį.
„Inditex“ pardavimai per pirmuosius devynis mėnesius pasiekė 19,33 mlrd. eurų ir buvo 37 proc. didesni nei analogišku laikotarpiu prieš metus, bet vis tiek mažesni nei 19,8 mlrd. eurų, fiksuotų 2019 metais.
Bendrovė, valdanti beveik 7 tūkst. parduotuvių visame pasaulyje, per pirmuosius devynis 2021 finansinių metų mėnesius, kurie prasidėjo vasario 1 dieną, uždirbo 2,5 mlrd. eurų grynojo pelno.
Tai yra 273 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai, bet mažiau nei 2,7 mlrd. eurų tuo pačiu 2019 metų laikotarpiu.
Be „Zara“, mados grupei priklauso dar septyni prekių ženklai, įskaitant „Massimo Dutti“ ir paaugliams skirtą prekių ženklą „Stradivarius“.