„Zara“ savininkė planuoja savo anglies pėdsaką iki nulio sumažinti 10 metų anksčiau

Ispanijos drabužių milžinė „Inditex“, valdanti pasaulinį drabužių mažmeninės prekybos tinklą „Zara“, planuoja savo anglies pėdsaką iki nulio sumažinti iki 2040 metų – 10 metų anksčiau negu buvo planuota iš pradžių, pareiškė bendrovės vadovas Pablo Isla.
„Zara“
„Zara“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Anksčiau bendrovė buvo numačiusi savo anglies dioksido išmetimo rodiklį iki nulio sumažinti tik iki 2050 metų.

Antradienį įvykusiame metiniame „Inditex“ akcininkų susirinkime P.Isla paskelbė apie bendrovės ketinimus sparčiau siekti įvairių su tvaria plėtra susijusių tikslų.

Pavyzdžiui, visa naudojama medvilnė tvarumo reikalavimus turės atitikti iki 2023 metų, tai yra, dvejais metais anksčiau negu buvo planuota anksčiau. Taip pat numatoma iki 2025 metų ketvirtadaliu sumažinti vandens naudojimą.

Buvo užsibrėžti ir ambicingesni tikslai atsinaujinančiųjų energijos šaltinių naudojimo srityje.

„Tai labai rimti tikslai, – pareiškė P.Isla – Mūsų strategijoje jie yra itin svarbūs.“

Jo teigimu, nepaisant sunkumų, su kuriais „Inditex“ susidūrė 2020 metais, bendrovė prie užsibrėžtų tvarios plėtros tikslų sugebėjo pasistūmėti labiau negu planavo.

„Nepaisant pandemijos, nepaisant to, kad dalis parduotuvių visą tą laiką buvo uždarytos, mes ištesėjome visu pažadus“, – pareiškė jis.

Bendrovė didina aktyvumą perdirbimo srityje ir visose parduotuvėse yra įrengusi specialius punktus, kuriuose priimami naudoti drabužiai. Pasak „Inditex“ vadovo, bendrovė jau surinko apie 60 tūkst. tonų naudotų drabužių.

„Inditex“, priklausanti ispanų milijardieriui Amancio Ortega, valdo parduotuves „Zara“ ir „Zara Home“, „Pull & Bear“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Stradivarius“, „Oysho“ ir „Uterque“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis