Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Zara“ savininkės pelnas išaugo, tačiau pakenkė brangstantis euras

Populiariojo „Zara“ prekės ženklo savininkė, Ispanijos darbužių mažmenininkė „Inditex“ pranešė, kad jos grynasis pelnas pirmąjį metų pusmetį išaugo 9 proc., tačiau veiklos rezultatams pakenkė brangesnis euras.
Holdingo „Inditex“ įkūrėjas Amancio Ortega
Holdingo „Inditex“ įkūrėjas Amancio Ortega / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Zara“ Euras

Pirmąjį finansinių metų pusmetį, trukusį nuo vasario 1 d. iki liepos 31 d., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, „Inditex“ grynasis pelnas padidėjo nuo 1,26 mlrd. iki 1.36 mlrd. eurų. Apyvarta išaugo 11,5 proc. iki 11,67 mlrd. eurų. Augimą fiksavo visi grupei priklausantys prekių ženklai, nurodoma kompanijos pranešime spaudai.

„Rezultatams pirmąjį pusmetį daugiausia įtakos turėjo birželį fiksuotas euro brangimas daugelio valiutų atžvilgiu“, – sakė kompanija.

„Inditex“ didžiąją dalį drabužių siūna Eurppoje, kad galėtų greitai prisitaikyti prie rinkos tendencijų pasikeitimų, todėl jos pelnas jautriai reaguoja ir ženklius euro kurso pasikeitimus.

Antrojo ketvirčio veiklos rezultatų atskirai bendrovė neskelbia, tačiau atsižvelgiant į pirmojo ketvirčio rezultatus, kurie parodė, kad pelnas siekė 654 mln. eurų, galima paskaičiuoti, kad pelnas antrąjį ketvirtį padidėjo iki maždaug 712 mln. eurų.

Analitikai prognozavo, kad jis sieks 733 mln. eurų.

„Inditex“ pranešė, kad pirmąjį pusmetį atidarė naujų parduotuvių 35-iose rinkose ir bendrą parduotuvių skaičius 94-iose šalyse padidėjo iki 7405.

„Inditex“ grupei priklauso ir tokie Lietuvoje žinomi prekių ženklai, kaip „Massimo Dutti“, „Bershka“ ir „Pull & Bear“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos