Bendrovės, kuriai taip pat priklauso „Massimo Dutti“, „Pull&Bear“ ir „Bershka“, prekių ženklai, pranešime nurodoma, kad jos grynasis pelnas praėjusiais metais išaugo 10 proc. iki 3,16 mlrd. eurų. Taigi, pagal pelną ji aplenkė pagrindinę konkurentę – švedų H&M, pernai uždirbusią maždaug 2 mlrd. eurų grynojo pelno.
Tačiau verta paminėti, kad Ispanijos grupės pelno prieaugis buvo kiek mažesnis nei 2015 metais, kai jis išaugo 15 proc., nes sumažėję Kinijos, Rusijos ir Meksikos valiutų kursai sumažino kompanijos pelno vertę ją pavertus į eurus.
„Inditex“ apyvarta išaugo 12 proc. iki 23,3 mlrd. eurų ir tam įtakos turėjo „augimas visose geografiniuose regionuose, kuriuose veikia grupė“. 60 proc. apyvartos buvo gauta Europoje, 24 proc. – Azijoje, o 15 proc. – Šiaurės ir Pietų Amerikoje.
Palyginimui, H&M apyvarta pernai viršijo 24 mlrd. eurų ribą.
„Inditex“ skelbia praėjusiais metais atidariusi 279 naujas parduotuves, kurių bendras skaičius 93-iose šalyse pasiekė beveik 7300. Pernai kompanija įžengė į penkias naujas rinkas – Naująją Zelandiją, Vietnamą, Paragvajų, Nikaragvą ir Arubą.