Privati etiketė
Vienas iš patikimų ir patikrintų būdų sutaupyti „Rimi“ parduotuvėse – tai privati etiketė. „Rimi“ pasižymi plačiu privačios etiketės produktų asortimentu, kuriame sau tinkamų produktų atrasti galės net ir patys didžiausi gurmanai.
„Turime tikrai daug įvairiausių privačios etiketės segmentų ir prekių, kurių geros ir kaina, ir kokybė. Galime pasiūlyti tokių privačių etikečių kaip „Rimi Basic“, „Selection by Rimi“, tiesiog „Rimi“, „ICA“, „Rimi Planet“. „Selection by Rimi“ – tai mūsų privačios etiketės aukščiausios kokybės produktai, kurie išsskirtiniai dar tuo, jog dažniausiai jiems nėra kitų prekės ženklų analogų. Dauguma privačios etiketės produktų galima lengvai atskirti pagal užrašus ant etikečių“, – į ką atkreipti dėmesį pataria E. Rudys.
Ieškokite oranžinio užrašo
Tiems, kurie nori kuo žemesnės kainos ir sulaukti geriausios įmanomos kokybės, „Rimi“ kainodaros strategas Baltijos šalims pataria parduotuvėse žvalgytis lentynų arba kainų, paženklintų oranžine spalva bei „Čia pigu“ užrašais.
„Galime pasiūlyti „Rimi Basic“ produktus, kurių iš tiesų yra labai daug. Šios prekės akcentuotos į žemiausią kainą ir yra žymimos „Čia pigu“ ženklu, todėl jas nesunku pastebėti. Kiekviename svarbiame segmente, kiekvienoje kategorijoje stengiamės klientams ką pasiūlyti iš šios etiketės – bent po vieną prekę, kuri atitiktų žemos kainos poreikį.
Norint sutaupyti, nebūtina gaminti namie
Gyvenant vienam arba dviese kartais susipirkti ingredientus įdomesniam patiekalui gali kainuoti tikrai daug, o kai kurių jų galbūt reikia tik tam vienam patiekalui. Likučiai lieka, greitai sugenda ir šitaip gali prasidėti maisto švaistymas.
„Jeigu norisi nedidelės porcijos produktų – puikus pasirinkimas yra „Mano dienai“ produkcija. Ją sudaro įvairiausi konditerijos, kulinarijos gaminiai. Tai gali būti ir kaip alternatyva ėjimui dienos pietų į kavines – galima tiesiog užsukti į parduotuvę ir greitai prigriebti šviežiai paruoštų „Mano dienai“ gaminių“, – pataria E. Rudys.
Maža kaina nelygu žemai kokybei
Dažnai žema kaina asocijuojasi su žemesne kokybe. Tačiau tai – ne visai tiesa. Ne paslaptis, kad nemaža dalis produkto kainos kaštų atitenka prekės ženklo kūrimui, marketingui t.y. susimokame už logotipą.
„Dažniausiai privačios etiketės produktai yra vidutiniškai 15-25 proc. pigesni, tačiau išlaiko tokią pat gerą kokybę, kaip panašių kitų prekės ženklų produktų. Taupoma čia yra pagal masto ekonomiką, kadangi įmonė, kuri gamina produktą, neišleidžia pinigų marketingui. Taip sutaupomi kaštai ir galima pasiūlyti žemesnę galutinę kainą vartotojui“ , – apie privačios etiketės privalumus pasakoja kainodaros strategas.