„Zico“ kokosų vandens kūrėjas išpirks prekės ženklą iš „Coca-Cola“

Bendrovės „Zico Beverages“ įkūrėjas Markas Rampolla ketina susigrąžinti šio prekės ženklo kokosų vandens gamybą, prieš septynerius metus parduotą JAV gaiviųjų gėrimų gamybos milžinei „Coca-Cola Co.“.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 1 Coca Cola

Rizikos kapitalo bendrovė „PowerPlant Ventures“, kurios bendrasavininkas yra M.Rampolla, paskelbė pasiryžusi išpirkti „Zico“ prekės ženklą ir jo pavadinimą pakeisti į „Zico Rising“.

„Zico“ kokosų vanduo Jungtinių Valstijų rinkoje debiutavo 2004 metais, šio prekės ženklo pradiniam savininkui pareiškus, jog jis atrado nuostabias kokoso savybes savanoriavimo Taikos korpuse Centrinėje Amerikoje metu.

2013-aisiais M.Rampolla šį prekės ženklą pardavė „Coca-Cola Co.“, tačiau pernai ši gaiviųjų gėrimų gamybos milžinė paskelbė maždaug 200 prekės ženklų, įskaitant „Zico“, atsisakymo planus. M.Rampolla pasinaudojo proga atgaivinti jo sukurtą prekės ženklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis