Žilvinas Dubosas tapo „Cosmoway“ vadovu, įkurta „Cosmoway Group“

Vasarą prie lietuviškos kosmetikos gamintojos „Cosmoway“ komandos prisijungęs Žilvinas Dubosas dabar pradėjo eiti įmonės direktoriaus pareigas. Planuojant spartesnį eksporto augimą įkurta įmonių grupė „Cosmoway Group“ ir pasikeis akcininkų sudėtis, rašoma pranešime spaudai.
Piliuonoje įsikūrusi „Cosmoway“ už savo produkciją yra pelniusi jau ne vieną apdovanojimą
Piliuonoje įsikūrusi „Cosmoway“ už savo produkciją yra pelniusi jau ne vieną apdovanojimą / Kauno rajono savivaldybės nuotr.
Temos: 2 Verslas Kosmetika

Žilvinas Dubosas, gamyboje dirbantis jau 15 metų ir nuo 2017 m. einantis aukščiausio lygio vadovų pareigas, paskirtas lietuviškos kosmetikos gamintojos „Cosmoway“ direktoriumi. Šioje pozicijoje jis pakeitė ankstesnį vadovą Vitalijų Voleiką.

„Tikiuosi savo gamybos organizavimo žinias pritaikyti įgyvendinant ambicingus „Cosmoway“ planus. Esame žinomi kosmetikos gamintojai Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, tačiau įžvelgiame dar didesnių perspektyvų plėsdamiesi į naujas rinkas. Sukaupiau nemažos eksporto auginimo patirties, kuri gali būti sėkmingai panaudota ieškant daugiau užsakovų užsienyje“, – sako Ž.Dubosas.

Į kosmetikos pramonę pastūmėjo išsilavinimas, vadovavimo patirtis ir asmeninės investicijos

Diplomuotas chemikas Ž.Dubosas kosmetikos pramonėje dirba daugiau kaip 10 metų. Karjeros pradžioje jis 9 metus dirbo bendrovėje „BIOK laboratorija“. Vėliau, 2014 m., jis prisijungė prie dviračių gamintojos „Baltik vairas“ komandos Šiauliuose, o nuo 2017 m. iki š. m. birželio ėjo įmonės generalinio direktoriaus pareigas. Šių metų liepą Ž. Dubosas prisijungė prie „Cosmoway“, į kurią yra investavęs.

Vadovaudamas „Baltik vairui“, Ž. Dubosas pasiekė, kad prie bankroto slenksčio buvusi bendrovė per 5 metus tapo viena didžiausių dviračių gamintojų Šiaurės Europoje. Ž.Dubosui dviračių gamykloje inicijavus efektyvios vadybos principų taikymą, įmonės pajamos nuo 2018 m. kasmet augo dviženkliais skaičiais ir 2020 m. pasiekė 75,2 mln. Eur, kai vadovavimo pradžioje 2017 m. sudarė 30,6 mln. Eur. Daugiau kaip 99 proc. dviračių gamyklos produkcijos buvo eksportuojama į Vakarų Europą.

Siekia panaudoti efektyvios gamybos patirtį

„Kosmetikos gamyboje procesų tikslumas yra kertinė sėkmingo verslo sąlyga, nuo kurios priklauso tiek produktų kokybė, tiek užsakymo vykdymo punktualumas. Todėl siūlydami naujuoju direktoriumi paskirti Žilviną Dubosą įvertinome jo kompetencijas, o „Cosmoway“ produktų gamyboje siekiame pritaikyti pažangiausią vadybos patirtį“, – pasakoja Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė.

Įgyvendinant „Cosmoway“ tikslus sparčiau plėstis naujose rinkose prieš daugiau kaip mėnesį buvo įsteigta „Cosmoway Group“ – ji koordinuos tiek „Cosmoway“ valdymą, tiek eksporto plėtrą ir planuojamų naujų įmonių veiklą kitose srityse. Bendru sutarimu keisis „Cosmoway“ akcininkų struktūra – įmonės savininkais taps siauresnė asmenų grupė, aktyviausiai prisidedanti prie bendrovės augimo: Žilvinas Dubosas, Justė bei Darius Pinkevičiai.

2020 m. „Cosmoway“ apyvarta siekė 3,1 mln. Eur – tai buvo 45 proc. daugiau nei 2019 m. (2,15 mln. Eur), o nuosavas prekės ženklas „Green Feels“ pernai augo 30 proc. „Žalgirio“ iniciatyva nuo šių metų rudens sporto klubo vardo kosmetiką vyrams pradėjo gaminti „Cosmoway“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų