„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Žiniasklaida: „Apranga“ nutraukė bendradarbiavimą su „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“

„MG grupės“ kontroliuojama didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ per pastaruosius trejus metus nutraukė bendradarbiavimą su „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“ prekių ženklais – Baltijos šalyse uždarytos 24 tokios parduotuvės, pranešė „Verslo Žinios“.
„Apranga“ parduotuvė
„Apranga“ parduotuvė / „Aprangos group“ nuotr.

Portalas skelbia, kad vietoje jų atidaromos „Hugo“, „Weekend Max Mara“, netrukus pasirodys naujos koncepcijos „Calvin Klein“ parduotuvės.

Pasak „Aprangos“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, „Karen Millen“ parduotuvės uždarytos dėl šios įmonės bankroto, tuo metu „Orsay“ ir „Promod“ paskelbė sunkios padėties restruktūrizaciją.

„Bet mes nematėme prasmės tęsti bendradarbiavimo, tiesiog radikaliai nutraukėme šių parduotuvių vystymą. Tie prekių ženklai prarado pozicijas, kurias turėjo, ir jų parduotuvės pasidarė nepelningos“, – teigė R.Perveneckas.

Šiuo metu grupė valdo 166 parduotuvių tinklą – 98 Lietuvoje, 44 Latvijoje ir 24 Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų