„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Žiniasklaida: Kuršių nerijos nacionalinis parkas vietos prekėms ir paslaugoms suteiks specialų ženklą

Kuršių nerijos nacionalinis parkas (KNNP) netrukus ketina pradėti naudoti savo prekės ženklą – stilizuotą paukščiuką su parko emblema. Juo bus žymimos vietos prekės ir paslaugos, rašo laikraštis „Vakarų ekspresas“.
Nida
Nida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

KNNP produkto ženklą gavę verslininkai privalės garantuoti savo produkcijos ar paslaugų autentiškumą, originalią kilmę ir draugiškumą aplinkai. Tarkime, ne Kuršmarėse pagautos ar ne pusiasalyje išrūkytos žuvys negalės naudoti šio ženklo.

„Tikimės, kad rasis daugiau įdomių, vietos dvasia alsuojančių veiklų. Apgyvendinimo sektoriaus atstovai galėtų sugrąžinti prieškariu populiarius pusryčius svečiams, kavinės siūlyti specifinius, nerijai būdingus patiekalus, žolininkai virti šeivamedžių sirupą ar erškėtuogių uogienę ir t. t. Mūsų tikslas – paskatinti vietos žmones atsigręžti į tai, kas tikra, originalu. Mainais verslas gaus nemokamą reklamą, pateks ant bendros saugomų teritorijų produkto ženklų viešinimo platformos, o vartotojas galės tiesiogiai remti būtent vietos žmones“, – „Vakarų ekspresui” sakė KNNP direktorė Aušra Feser.

Pretendentus į produkto ženklą vertins jau sudaryta speciali komisija, joje – įvairių sričių atstovai: nuo KNNP direkcijos iki turizmo specialistų, bendruomenių narių. Ženklas bus suteikiamas penkeriems metams.

Tokius ženklus jau naudoja Žemaitijos nacionalinis parkas, Nemuno deltos regioninis parkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs