Rinkos tendencijų ir vartotojų lūkesčių analizė atskleidė teigiamas internetinės televizijos augimo perspektyvas, todėl bendrovės valdyba pritarė „Žinių radijo“ internetinės televizijos plėtros projektui.
„Internetinės televizijos plėtrai planuojame pasitelkti pažangiausią rinkoje esančią infrastruktūrą. Šiuo metu kaip tik konsultuojamės su tiekėjais dėl inovatyviausių rinkoje kamerų-robotų, kurios padeda ne tik sukurti aukštos kokybės vaizdą, bet drauge sutaupyti žmogiškųjų išteklių, investuojama į radijo-televizijos studijos atnaujinimą“, – teigia „Žinių radijo“ vadovė Laima Abromaitytė-Sereikienė.
17 metų rinkoje veikiantis „Žinių radijas“, be planuojamų šimtatūkstantinių investicijų į internetinės televizijos plėtrą, vykdo ir veiklos efektyvinimo procesus: atnaujina programos tinklelį, optimizuoja darbo organizavimo procesus. Dėl to bendrovės administracija planuoja sumažinti darbuotojų skaičių. Veiklos strategijos pokyčius ir investicijas į internetinę televiziją lydės atnaujintas prekės ženklas ir įvaizdinė kampanija, kurią pradėti planuojama pirmą 2017 m. pusmetį.
„Nors priimtas sprendimas didesnį dėmesį skirti internetinės televizijos plėtrai, atsinaujinti, pagrindinis „Žinių radijo“ tikslas nesikeičia. Pateikti kokybišką politikos, verslo, pažintinę informaciją, kalbėti asmeninio tobulėjimo temomis yra ir bus mūsų prioritetas. Keičiasi tik informacijos pateikimo klausytojams ir žiūrovams forma – ji tampa patrauklesnė. Tokius pokyčius diktuoja besikeičiantis visuomenės gyvenimas, žiniasklaidos turinio vartojimo įpročiai. Be to, jau netrukus klausytojams ir žiūrovams pasiūlysime naujų projektų“, – sako L.Abromaitytė-Sereikienė.
UAB „Žinių radijas“ valdo dvi radijo stotis – nacionalinę radijo stotį „Žinių radijas“ bei Vilniuje ir Klaipėdoje transliuojančią išskirtinės muzikos radijo stotį „Easy FM“.